מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

המרה לדולר – איפה הכי משתלם?


אם אתם מתכננים לנסוע אוטוטו לחו"ל למקום בו מקבלים דולרים, אתם צריכים להמיר מזומנים משקל לדולר. סביר להניח שאין לכם דולרים סתם ככה עליכם אם אתם תושבי ישראל ותצטרכו לבצע רכישה של דולרים לפני שתיסעו.

יכול להיות גם שתצטרכו דולרים מכל סיבה שהיא, בדרך כלל מסיבות עסקיות. את הדולרים הללו תיקנו ותירצו כמובן לקבל כמה שיותר מהם תמורת השקלים שיש לכם. בעבר, המקום היחיד להמיר בו מטבע חוץ היה הבנק. היינו צריכים לגשת אליו, לבקש את כמות הדולרים הרצויה ולהשלים עם זה שאין לנו הרבה מה להתווכח עם התעריף שאנחנו מקבלים. היום זה כבר ממש לא ככה. היום יש מקומות רבים שמורשים להמרת מט"ח ויש תחרות בשוק הזה בין עמלות ובין תנאי המרה. 

אז אם אתם נוסעים לחו"ל בין אם זו נסיעה פרטית ובין אם זו נסיעה עסקית, איפה הכי כדאי לכם להחליף את הכסף שלכם לדולרים? איפה הכי משתלם לעשות את זה? התשובה היא חד משמעית בקרדיטק. היא מציעה לכם לא רק עמלות מצוינות אלא גם נוחות. היא מאפשרת לכם ליהנות בחו"ל ועושה הכול על מנת שהחופשה או הנסיעה העסקית שלכם תהיה מוצלחת. אז למה כל כך כדאי להמיר כסף לדולרים דווקא בחברת קרדיטק? מהם היתרונות של החברה על פני כל אופציה אחרת? הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת...

האפשרות לחלק לתשלומים


רובינו אוהבים לטוס לחו"ל וגם היו רוצים לעשות את זה כמה שיותר פעמים. חלקינו נוסעים פעם אחת או פעמיים בשנה לחו"ל, ולא פעם זו הוצאה כבדה, הוצאה שמלחיתה עד כדי ביטול החופשה בחו"ל לפעמים. בכל מה שנוגע לכרטיסי טיסה ולמלון, בדרך כלל אפשר לחלק אותם לתשלומים. אפשר להחליט שרוצים לשלם 10 חודשים על הטיול בחו"ל וככה להתנהל. אבל בטיול בחו"ל חייבים להוציא גם כסף מזומן. אף אחד לא מגיע לחו"ל ולא מוציא כלום אלא נשאר במלון. הבעיה היא שהוצאה כזו יכולה להיות לא מבוטלת, ויש רבים שזה מה שיכריע אצלם האם הם ייסעו או שלא, זה שצריך להוציא כסף מזומן בסכום גדול.

אבל קרדיטק מציעה לאלו שיש להם את הבעיה הזו פתרון מצוין, פתרון פשוט שיכול להקל עליכם את החיים. היא מציעה להם להמיר מט"ח אבל לא לשלם את הכול במקום, אלא לחלק לתשלומים וככה לפרוש את ההוצאה.

זה אומר שאם תירצו לצורך העניין 1000 דולרים, תוכלו לחלק את התשלום עליהם בשקלים לכמה חודשים טובים. הדולרים יהיו אצלכם במזומן אבל ההורדה של השקלים תהיה חודשית, ככה שלא תרגישו אותו כמעט. זה פתרון מצוין עבור אלו שמתלבטים האם לנסוע לחו"ל רק בגלל שצריך להוציא סכום כסף מזומן לא מבוטל בחו"ל.

לקחת את הכסף מאיפה שנוח…


אתם מכירים את זה שאתם לחוצים לפני נסיעה לחו"ל ויש לכם המון סידורים. אתם צריכים לחדש את הדרכון אם הוא לא בתוקף, אתם צריכים לסגור כל מיני דברים לפני הטיסה, והכל צריך להסתנכרן יחד עם העבודה והמטלות השגרתיות שיש לכם גם בלי קשר. אתם מתרוצצים ממקום למקום, נוסעים מפה לשם ורק רוצים להספיק את הכול. ואז אתם נזכרים שלא המרתם את הכסף שלכם לדולרים, לא הספקתם לעשות את זה ועכשיו יש לכם עוד דאגה על הראש. מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים "על הדרך" להיכנס לבית עסק מסוים ולקחת בו את הכסף שלכם? 

זה בדיוק חלק מהשירות שמציעה לכם קרדיטק. היא מציעה לכם איסוף עצמי מרשימה של עסקים נבחרים. מה זה אומר? יש  רשימה של עסקים בפריסה ארצית שפועלים באישור משרד האוצר ועובדים עם קרדיטק. אתם יכולים להזמין מט"ח וייעשה בירור עם חברת האשראי שלכם, ואתם תגיעו לאחד מבתי העסק הללו ותיקחו את הדולרים שלכם. יש יותר נוח מזה? אתם יכולים לשלב את הסידור הזה במטלות שיש לכם לפני הטיסה בקלות.

הזמנה ישירות למשרד


דרך אחת אם כן לעבוד עם קרדיטק היא להזמין את המט"ח ולעבור בבית עסק נבחר, אחד מרשימת עסקים ארוכה שעובדת עם קרדיטק ויש לה אישור של משרד האוצר. אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש דרך עוד יותר נוחה לקבל את הדולרים ובלי לצאת מהמשרד? 

יכול מאוד להיות שאתם אנשי עסקים עסוקים מאוד, שבשבילכם לצאת מהמשרד רגע לפני שאתם נוסעים לשדה זה בעייתי, ואתם צריכים לעבוד עד לרגע האחרון וצריכים פתרון יעיל. מהו אותו פתרון יעיל? הפתרון היעיל הוא הזמנה של הדולרים עד למשרד שלכם. כן, אתם לא צריכים לזוז מטר אלא הכסף מגיע עד אליכם! 

בקרדיטק יש אפשרות להסדר עם משרדים שונים וגם אתם יכולים להיות חלק מההסדר הזה. זה רלוונטי לכל עסק ובעיקר לעסקים בהם יש נסיעות רבות לחו"ל. לא צריך כל פעם לדאוג להמרת מט"ח וזהו שירות מהיר ויעיל שפותר לכם את הבעיה. כל מה שצריך הוא לבצע את ההזמנה ומהר מאוד הכסף יגיע עד למשרד!

עמלות טובות, שירות נהדר


כשמחפשים מקום להמיר בו לדולרים כמו גם לכל מטבע אחר, מחפשים כמובן את התמורה הטובה ביותר לכסף. קרדיטק מציעה לכם עמלות מצוינות ושער נוח במיוחד, כך שכדאי מאוד להחליף את הכסף דווקא אצלה.

אבל לא רק שער המטבע שמקבלים הוא מה שיכריע אלא גם מה שמסביב. כך שאם תחליפו במקום אחר בשער זול יותר אבל תפסידו זמן עבודה, זה כבר לא יהיה משתלם בשבילכם. בקרדיטק זה השילוב המושלם של המלות הוגנות ושער טוב, יחד עם שירות שהופך את כל העניין ליעיל הרבה יותר.

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise