מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

שליטה בהוצאות באמצעות כרטיס אשראי נטען


לפני שנים רבות, דרך התשלום היחידה הייתה במזומן. אחר כך נכנסו הצ'קים שאפשרו לשלם במועד מאוחר יותר, ובסופו של דבר הגיעו כרטיסי האשראי שמאפשרים בנוחות ובמהירות לשלם על כל דבר. אומנם יש היום אפליקציות שונות שמאפשרות לשלם ללא כרטיס אשראי אך עדיין, כרטיסי האשראי הם דרך התשלום המועדפת אולי בגלל התחושה שיש משהו פיזי ביד. עם הזמן גם כרטיסי האשראי הלכו והשתכללו והיום אפשר בכרטיס רגיל לשלם בתשלומים, ויש היום גם את כרטיסי הדביט, כרטיסים שמאפשרים לשלם במקום בדיוק כמו מזומן מה שאומר שרגע אחרי שמעבירים את הכרטיס הסכום יורד בחשבון הבנק.

תשלום קל מידי

אבל מהר מאוד הבינו שהתשלום בכרטיס אשראי רגיל יכול להיות קל מידי. הרי כל מה שצריך הוא לשלוף אותו מהכיס, לגהץ אותו במכשיר או לתת את המספר בטלפון או באתר האינטרנט, וזהו, התשלום הושלם. מה שלא כולם זוכרים זה שבצד השני יש את החיוב, ולפעמים הוא יותר ממה שאנחנו מתכננים אבל בגלל שהתשלום קל מידי אנחנו לא שמים לב לכך. למי מאתנו לא היה חודש כזה בו כמעט כל יום גיהצנו את הכרטיס על מוצר או שירות כזה או אחר. אם המסגרת היא גדולה מספיק אז אף אחד לא יעצור את הגיהוצים הללו, ובסופו של דבר התשלום יהיה גבוה ולאו דווקא נוח.

כרטיס אשראי נטען


עם הזמן הבינו שצריך למצוא לזה פתרון, צריך לתת שליטה טובה יותר ללקוח על ההוצאות שלו, למרות שזה אינטרס של חברת האשראי שהוא יוציא כמה שיותר מכיוון שיותר ויותר אנשים זנחו לגמרי את כרטיסי האשראי וחזרו למזומן כדי שתהיה להם שליטה טובה יותר על ההוצאות שלהם. הפתרון אם כן הוא כרטיס אשראי נטען, כרטיס שאי אפשר להשתמש בו בלי חשבון אלא בכמה כסף שיש בו. אי אפשר לעשות בו שימוש בתשלומים אלא רק בתשלום במזומן (באותו הרגע) והשליטה בכסף רבה יותר. הנה כמה יתרונות שיש לשימוש בכרטיס אשראי בארץ כמו גם בחו"ל במהלך טיול.

יתרונות  הכרטיס

אפשר להגדיר מראש כמה מוציאים – בכרטיס אשראי רגיל ה"חגיגה" יכולה להיות גדולה יותר ממה שמתוכנן. היא יכולה להיות גם הרבה מעבר למה שמתוכנן, ובמועד התשלום זה יכול להיות מכה לא קטנה. בעיקר אם מטיילים בחו"ל ומשתמשים בכרטיס אשראי רגיל, הפיתויים גדולים ולא מרגישים את התשלום. עם כרטיס אשראי נטען במהלך טיול בחו"ל, אפשר להגדיר מראש כמה שרוצים להוציא ולהטעין את הכרטיס בהתאם. כך יש לימיט שלא רוצים לעבור וכך שולטים טוב יותר על ההוצאות, והגדרה מראש כמה רוצים להוציא כמו גם יישום של זה היא הדרך הטובה ביותר לשלוט בהוצאות גם על פי מומחי כלכלה.

לעקוב אחר ההוצאות – אם אתם נוסעים לחו"ל ויש לכם כרטיס אשראי רגיל אתם יכולים כפי שציינו ללכת לאיבוד עם ההוצאות. אם אתם מתכוונים לעשות שימוש במזומן, הדרך היחידה בשבילכם לשלוט בהוצאות היא על ידי הוצאה של כל הסכום במזומן ולאחר מכן מעקב אחר מה שיש לכם מה שיכול להיות מסוכן בעיקר במקום בו יש גניבות. כשאתם עושים שימוש בכרטיס אשראי נטען אתם יכולים לעקוב אחר ההוצאות של הכרטיס באינטרנט. תארו לעצמכם שאתם מסיימים יום טיול מהנה ובסופו נכנסים לרשת ורואים מה מצבכם, אתם מחליטים ביום שלמחרת להפחית הוצאות בכדי שיישאר לכם ליום האחרון, מה שהופך את הטיול לנעים יותר ומסודר יותר ואתם יכולים להיות רגועים יותר.

אין תשלומים – אחת הבעיות שיש עם כרטיס אשראי רגיל הוא אפשרות התשלומים. זה אומנם נוח לא פעם אבל כשנוסעים לטיול בחו"ל, עדיף לא לשלם על הטיול הזה עוד כמה חודשים קדימה. עם כרטיס אשראי נטען זה לא יכול לקרות. כרטיס אשראי נטען הוא כרטיס שרק מה שיש בו יכול להיות בשימוש. אי אפשר לשלם בתשלומים ולא צוברים חובות אלא מתנהלים בצורה חכמה ונכונה.

אפשר להשתמש בו כמעט לכל דבר – כרטיס אשראי נטען הוא כרטיס שאפשר לעשות בו שימוש לכל דבר כל עוד סולקים לא מעבר לסכום שנטען. זה אומר שאם אתם נמצאים בחנות תוכלו לעשות בו שימוש בדיוק כמו כרטיס אשראי רגיל (רק לא בתשלומים) זה אומר שתוכלו לקנות איתו באינטרנט ללא כל בעיה, זה אומר שתוכלו לתת את המספר שלו בטלפון ולבצע רכישה של מוצר או שירות, ותוכלו לעשות בו שימוש כמו כל כרטיס אחר.

פחות נזק בגניבה – כרטיסי אשראי נוטים להיגנב והבעיה היא שלפעמים לוקח זמן עד שמגלים את הגניבה ובינתיים הגנב עלול "לחגוג" על הכרטיס עד שהוא נחסם. כרטיס אשראי נטען הוא כרטיס עם סכום מסוים שאי אפשר לעשות שימוש בסכום גדול יותר ממנו. תארו לעצמכם שיש לכם כרטיס אשראי שנשארה בו מסגרת של 5000 ₪ ולא שמתם לה יום שלם שהוא נגנב או אבד ובינתיים נעשה שימוש בכל הסכום. לא כאב לב גדול? לעומת זאת, תארו לעצמכם שיש לכם כרטיס אשראי נטען והכרטיס הזה טעון ב-1000 ₪, מה שאומר שזה הסכום המקסימלי שבו אפשר לעשות שימוש. לא עדיף?

אין ספק שבכל הקשור לתשלומים העולם הפך לנוח יותר ומהיר יותר. לפעמים הנוחות והמהירות האלו עובדים לטובתנו ולפעמים הם עובדים לרעתנו. בכל הקשור לכרטיסי אשראי רגילים, הם טובים לשימוש אך עלולים להיות בעייתיים בגלל מה שהזכרנו כאן. בדיוק בשביל זה יש את הפתרון של כרטיסי אשראי נטענים, פתרון נוח ואידיאלי ובטח בטוח יותר, וגם אם כרטיס כזה יעלה לכם כמה שקלים, עדיין כדאי לכם לעשות בו שימוש הן בארץ והן בחו"ל בשביל לשלוט טוב יותר בכסף.


 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise