מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

יתרונות שימוש כרטיס אשראי נטען בחו"ל


אין כמו חופשה בחו"ל או נסיעה לחו"ל לכל מטרה שהיא. חו"ל זה חופש, זה יציאה מהשגרה, זה נופים אחרים, תרבות אחרת וסביבה אחרת, וזו הדרך היחידה לעשות באמת ריסטארט לגוף ולנשמה.

לא משנה לאן אתם נוסעים אוטוטו, אתם צריכים איתכם כסף. הלוואי שהיה אפשר לחיות בלי להוציא עוד ועוד, אבל מה לעשות, החיים הם לא בחינם ועוד יותר מזה בחו"ל.. אז מהן האופציות של כסף בחו"ל בשבילכם? מה הכי טובה מהן? האם כדאי לכם להסתובב עם מזומן או כרטיס אשראי? ואולי בכלל כרטיס אשראי נטען?

אז נתחיל מהסוף, התשובה לשאלות הללו היא חד משמעית – כרטיס אשראי נטען הוא האופציה הטובה ביותר מכל הבחינות, אופציה שתאפשר לכם להיות חופשיים וליהנות אבל בעיקר רגועים ולא דרוכים כל הזמן. הנה כמה יתרונות שכדאי שתיקחו בחשבון אבל רגע לפני, נסביר מהו בכלל כרטיס אשראי נטען

מהו כרטיס אשראי נטען?

כרטיס אשראי נטען כשמו כן הוא, נטען בכסף. מה זה אומר? זה אומר שאתם רוכשים אותו (בסכום זעום אגב) ואז אתם יכולים להטעין אותו בכמה שאתם רוצים. אתם לא מסתובבים עם כרטיס שהמסגרת שלו היא של כמה אלפי שקלים או יותר מזה כמו כרטיס אשראי רגיל, אלא הוא מוגבל בטעינה. החלטתם לטעון אותו ב-1000 ₪? זה הסכום שתוכלו לעשות בו שימוש. נשמע מגביל? ממש לא, בדיוק להיפך, אתם יכולים לטעון אותו בכמה שתרצו ולחזור ולטעון אותו שוב, ואף אחד אחר לא יוכל להשתמש בו מעבר לסכום הטעון.



יתרונות

 

  • הוא לא מזומן – מי שהסתובב עם כסף מזומן ובעיקר בחו"ל, מכיר את התחושה. כל הזמן בודקים שהכסף אכן נמצא, שאף אחד לא כייס או שהוא לא הלך לאיבוד איפה שהוא. אם משאירים את הכסף במלון, זה הדבר הראשון שרצים אליו כשחוזרים ואם הוא נגנב או אבד, אין יותר מתסכל מזה. איבוד או גניבה של כסף מזומן יכולים להרוס טיול, ואם מדובר על כרטיס אשראי שטעון בסכום כלשהוא, אפשר כמובן לבטל או להקפיא ברגע שמגלים אבל במקרה הכי גרוע, הגנב או מי שמצא יוכל לעשות בו שימוש רק עד הסכום הטעון.

 

  • הוא נוח – כרטיס אשראי נטען הוא נוח ולא תופס מקום בשום מקום. כל מה שצריך הוא להכניס אותו לכיס וזהו, יש כסף ואפשר להתחיל לחגוג. הוא לא מצריך ארנק ולא צריך למצוא לו מקום מיוחד, הוא יכול להיות בכל מקום שהוא על הגוף, בתיק וכדומה.

 

  • משיכת מזומן ב-ATM – מכירים את זה שאתם מטיילים עם כרטיס אשראי רגיל ואתם רוצים למשוך כסף מזומן. אתם ניגשים לכספומט הקרוב שברוב המקרים הוא יהיה איזה שהוא ATM, ומגלים שהעמלה מרקיעת שחקים... אבל אתם בטיול ואתם לא רוצים לפגום בהנאה, אז אתם מתעלמים מהעמלה המטורפת ומוציאים את המזומן הדרוש. זה יכול לחזור על עצמו פעם אחר פעם ואתם יכולים לשלם לא מעט לחברה שעומדת מאחורי הכספומטים הללו, כסף שיכול ללכת להנאות נוספות ולשדרוג הטיול. כרטיס אשראי נטען בחו"ל חוסך לכם את הצורך להוציא כסף מזומן. אתם יודעים כמה יש לכם בכרטיס ועושים את החישובים שלכם, ובמקום למשוך מזומן אתם משלמים איתו בכל מקום.

 

  • להתנהלות כלכלית נכונה – טיול בחו"ל צריך להיות כייפי, הרי רובינו לא נוסעים לחו"ל כל יומיים. אבל אין סיבה שטיול בחו"ל יכניס למינוס או יגרור הוצאות שלא תכננו. רובינו עלולים "ליפול" בזה ולהוציא הרבה יותר ממה שתכננו. אבל מה לעשות, בסוף חוזרים לארץ וצריך לשלם את הכל... אם אתם רוצים להתנהל כלכלית בצורה נכונה בחו"ל, אם אתם רוצים ליהנות ולא לחרוג מהתקציב שהקצבתם לעצמכם, כרטיס אשראי נטען הוא בדיוק מה שאתם צריכים. הוא יעשה לכם סדר בהוצאות, הוא מאפשר מעקב ובעיקר, אתם תמיד יודעים כמה נשאר בו ומתנהלים בהתאם.

 

  • שימושים כמו כל כרטיס אחר – כרטיס אשראי נטען יכול להיות בשימוש בדיוק כמו כל כרטיס אחר, רק שעד לסכום שהוטען בו. זה אומר שאם אתם בחו"ל ואתם רוצים להזמין חדר במלון כמה שעות לפני שאתם מגיעים אליו, אפשר לעשות את זה ללא כל בעיה בטלפון. רוצים להזמין באינטרנט? גם זה אפשרי עם כרטיס אשראי נטען. כל מה שאתם צריכים לוודא הוא שאתם עומדים בסכום שהכרטיס טעון בו.

 

  • אפשר להשתמש בו גם בארץ – טענתם אותו, טיילתם בחו"ל וחזרתם לארץ כשעוד יש בו כסף? אז קודם כל, כל הכבוד לכם, אין הרבה כמוכם. בכל מקרה, אתם יכולים להיות רגועים, עם הסכום שנשאר תוכלו לשלם בקנייה הבאה בסופר, בבית המרקחת או בכל מקום אחר שמקבל כרטיס אשראי (שזה כל מקום כמעט היום)

 

  • שקט נפשי – אולי יותר מהכול, כרטיס אשראי נטען ייתן לכם שקט נפשי. הוא יאפשר לכם ליהנות באמת בלי שתהיו כל הזמן עם האצבע על הדופק ובלי שתבדקו בכל רגע האם הכסף המזומן או הכרטיס הרגיל עליכם או איפה שהשארתם אותם. טיול לחו"ל הוא משהו שרובינו לא עושים בתדירות גבוהה כפי שציינו, והדבר שאנחנו הכי רוצים ויותר מהכול הוא – קצת שקט. קצת פחות דאגות, קצת פחות ריצות ממקום למקום וקצת יותר רוגע. כרטיס אשראי נטען נותן את זה, ובגדול. הוא מאפשר לטייל ברוגע, בלי דאגות ועם אפשרות להתנהלות כלכלית נבונה ובעיקר נוחה.

 

כרטיס אשראי נטען בחו"ל הוא הדבר הטוב ביותר. אם עוד לא ניסיתם עד היום לטייל עם כרטיס כזה, אתם חייבים לפחות פעם אחת. זה ממכר. זה נוח, יעיל ומהיר וזה הדבר החכם ביותר שתוכלו לעשות במסגרת הטיול.

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise