מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

כרטיס אשראי נטען - מקסימום שליטה, מקסימום גמישות, מינימום כאב ראש



אין ברשותכם כרטיס אשראי? רוצים להרגיש בטוחים עם הכסף שלכם בחו"ל, בקנייה בחנות רגילה או באינטרנט, לשלם בנוחות ובמהירות ללא עמלות המרה כפולות, לשלוט בהוצאות ולשמור על שקט נפשי? כרטיס אשראי נטען הוא הפתרון המושלם עבורכם.

כדאי לדעת: רוב השימושים בכרטיסים נטענים ברחבי עולם הם משיכת מזומנים, רכישה בחנויות פיזיות, תשלומים שונים (כולל אפילו העברת קצבאות לכרטיס הנטען). שימוש נרחב ופופולרי נוסף הוא רכישות באינטרנט ונסיעות לחו"ל. המספר המחזיקים הכרטיסים הנטענים בישראל הוא קרוב לשני מיליון. ברוב מדינות מערב אירופה, כמעט לכל אדם בוגר יש כרטיס אשראי נטען ברשותו.

כרטיס אשראי נטען מאפשר לכם להטעין מראש את התקציב המיועד וליהנות משימוש בטוח ונוח בכל מקום, כולל משיכת מזומנים בכל המכשירים המיועדים לכך. בנוסף, הכרטיס מאפשר לבצע רכישות באופן בטוח ומשתלם באינטרנט. יתרה מזאת, במקרה של גניבה או אובדן ניתן לחסום את הכרטיס ולשמור על הכסף שטעון בו, מה שייתן  לכם שקט נפשי בעת נסיעה לחו"ל. יתרה מזאת, הכרטיס אינו מקושר לחשבון הבנק שלכם. כך, גם במקרה של אובדן או גניבה (לא עלינו), חשבון הבנק שלכם לא ייחשף לסיכונים כלשהם.

 

הכרטיס הנטען מעניק לכם שליטה מלאה בכסף שלכם, הוא מהווה פתרון מצויין למי שאין ברשותו כרטיס אשראי או שחשבונו מוגבל, לביצוע תשלום לעובדים וכן לשימוש בידי תושבים ארעיים או עובדים ממדינות זרות.

 

 

כרטיס אחד, מגוון יתרונות

 

אין צורך בחשבון בנק: הכרטיס הנטען לא מחובר לחשבון הבנק שלכם (מצויין להורים עבור בני נוער). הכרטיס הוא פיתרון מעולה גם למי שאין באפשרותו לקבל כרטיס אשראי רגיל מהבנק או מחברת האשראי.

בטחון מקסימלי: גם במקרה של גניבת פרטים, הנזק המקסימלי הוא הסכום הטעון בכרטיס ולא מעבר לכך. ניתן לדווח על אובדן הכרטיס ולפרוק אותו בכל עת.

שימוש רב פעמי: ניתן להתטעין את הכרטיס שוב ושוב, בהתאם לצרכים

משיכה ב-ATM: הכרטיס מאפשר לכם גם משיכת כסף בכל סוגי הכספומטים

מבחר מטבעות: פרט לשקל חדש, ניתן להטעין את הכרטיס גם במט"ח, בדולר ובאירו.

רכישה בחנות פיזית וגם ברשת: ניתן להשתמש בכרטיס ברוב בתי העסק וגם ברכישות אינטרנטיות, ללא צורך בתשלום עמלות המרה כפולות.

 

 

כרטיס נטען – פתרון מושלם לכווולם

 

לסיכום, כיום כבר ניתן לקבוע בוודאות כי הכרטיס הנטען מהווה פתרון לפלחי אוכלוסיה רבים, החל מהנוסעים לחו"ל, דרך בני נוער ואנשים שאינם בעלי חשבון בנק, ועד בתי עסק (שם הכרטיס משמש כ"קופה קטנה" ולאופן תשלום נוח לעובדים) ובכלל, עבור כל מי שמעוניין לחסוך בהוצאות ולשמור על שקט נפשי. הכרטיס הנטען מאפשר למיליוני ישראלים ליהנות מהנוחות והזמינות של כרטיס אשראי ללא צורך בפתיחת חשבון בנק, באישור חברת אשראי או בהזדהות בבית העסק.

הזמינו כרטיס נטען עוד היום – כל היתרונות כבר טעונים בפנים!

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise