מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

איפה כדאי להמיר מטבע חוץ?


אז החלטתם לנסוע לחו"ל מה שיכול להיות למטרות שונות. יכול להיות שאתם נוסעים לעשות עסקים ויכול להיות שאתם נוסעים לבקר בן משפחה, אך רוב הסיכויים הם שאתם נוסעים לחופשה בחו"ל, בין אם זו חופשה משפחתית, זוגית או אישית. למה? כי אין כמו לעלות על מטוס ולנחות בארץ זרה בשביל להתנתק באמת. אין כמו להסתובב בין אנשים עם תרבות אחרת בשביל להרגיש את המרחק, את החופש ולהטעין את המצברים.

יש לכם לא מעט מה לעשות כחלק מההתארגנות לחופשה בחו"ל. אתם צריכים לקנות כרטיסי טיסה, צריכים לבחור מקום להתאכסן בו ולהזמין אותו, להזמין רכב שכור אם אתם מתכוננים להסתובב עם רכב ובכלל, אתם צריכים לתכנן כל פרט בו בשביל שהוא יהיה מוצלח. ויש עוד משהו שאתם צריכים – אתם צריכים שיהיה איתכם כסף בחו"ל כדי שתוכלו להסתדר בשגרה. אתם צריכים להמיר כסף למטבע הזר במדינה אליה אתם מתכננים להגיע, ואתם יכולים לעשות את זה בארץ או בחו"ל. אז מה עדיף? להמיר מטבע בארץ לפני שנוסעים או להמיר אותו בחו"ל? ואיזה פתרון יכול להיות טוב יותר משניהם?

המרת מטבע בארץ

אם אתם רוצים להמיר מטבע בארץ, אתם יכולים לעשות את זה היישר מהשקל למטבע של המדינה הזרה. אתם יכולים לפנות לבנק ולבקש למשוך כסף זר או לעשות את זה בצ'יינג'ים השונים לאחר שהשוויתם בין המחירים שמוצעים לכם. החיסרון, העמלה עשויה להיות גבוהה. אתם עשויים לשלם לא מעט כסף על ההמרה של המטבע. היתרון, במידה ואם ממירים את הכסף בבנק או בחברה רצינית ומורשית, יש לכם אישור להמרה ואם יש בעיה כלשהיא יש לכם מה להראות בחו"ל. יש מקרים בהם כסף מתגלה כמזוייף ללא ידיעת מי שמחזיק אותו, וכשזה קורה בחו"ל, זה לא נעים ויכול להיות מורכב מאוד.

המרת מטבע בחו"ל 

אופציה נוספת שלכם היא המרת מטבע בחו"ל. חשוב לזכור שבחו"ל אפשר להמיר מיורו ומדולר, מה שאומר שאם יש לכם שקלים יהיה לכם קשה מאוד להחליף אותם ואתם צריכים להגיע למדינת היעד עם דולרים או יורואים. בפועל זה אומר שתצטרכו להחליף פעמיים ולשלם עמלה פעמיים, וערך הכסף שלכם ייפגע משמעותית. בחו"ל גם אל בטוח שתמירו את הכסף במקום מורשה ואם יתנו לכם כסף מזוייף, אתם עלולים להיות בבעיה. אם אתם יכולים להגיע מהארץ עם כסף מקומי, זה עדיף על פני החלפה במדינת היעד.

משיכת מזומנים בכספומט


עוד אופציה שיש לכם להתנהל כלכלית במדינת היעד היא על ידי משיכת כספים בכספומט. אם כרטיס האשראי שלכם הוא בין לאומי, אתם יכולים פשוט למשוך את המטבע המקומי ולעשות בו שימוש. החיסרון – עמלות גבוהות מאוד על כל משיכה כזו ופגיעה גם כן בערך הכסף.

הפתרון – שימוש בכרטיס אשראי נטען! 

המרת מטבע חוץ יכולה להיות יקרה והתפרון הטוב ביותר להוצאות בחופשה בחו"ל הוא כרטיס אשראי נטען. מה זה אומר? זה אומר שזהו כרטיס שטוענים בכסף ובכסף הזה אפשר להשתמש בחו"ל. הנה כמה יתרונות שיש לכרטיס אשראי נטען שכדאי להכיר רגע לפני שמקבלים את ההחלטה איך להסתובב עם כסף בחו"ל.

יתרונות

לא צריך להסתובב עם מזומן – היתרון הראשון של כרטיס אשראי נטען הוא שלא צריך להסתובב עם מזומן. כסף מזומן בכיס או בארנק הוא מקור לצרות, מקור לגניבות ולשוד וכמובן לסכנת איבוד של הכסף בכל דרך שהיא. עדיף להסתובב עם כמה שפחות כסף מזומן ולעשות שימוש בכרטיס אשראי נטען, כרטיס אשראי לכל דבר שניתן לעשות בו שימוש בכל מקום.

לא תופס מקום – כסף מזומן תופס מקום, בין אם זה בכיס, בין אם זה בארנק ובין אם זה בפאוץ' ייעודי שנמצא מתחת לבגדים. זה יכול להיות לא נוח ולא יעיל ושימוש בכרטיס אשראי נטען יכול להיות פתרון מצוין לבעיה הזו. זהו כרטיס אשראי בגודל רגיל שניתן לקחת בנוחות לכל מקום.

שליטה בהוצאות – זה אולי היתרון המשמעותי ביותר מבין כל היתרונות שהוזכרו. כשנוסעים לחו"ל יש נטייה להוציא כסף בלי לעשות יותר מידי חשבון, אך כשחוזרים לארץ מגלים לעיתים שההוצאות היו גדולות יותר מהמתוכנן. גם בכסף מזומן וגם בכרטיס אשראי רגיל יש את הבעיה הזו, ועם כרטיס אשראי נטען אפשר לפתור את הבעיה בקלות. יש תקציב מסוים שבו צריך לעמוד ועושים את זה מצוין על ידי מעקב צמוד. אין ספק שבשביל שליטה בהוצאות, כרטיס אשראי נטען הוא בדיוק מה שצריך.

אפשר להשתמש ביתרה בארץ – טענתם את הכרטיס ב-1000$ והשתמשתם רק ב-800$? אל תדאגו, הכסף לא הולך לשום מקום. אתם יכולים לעשות בו שימוש בארץ כשתחזרו ואתם יכולים לרכוש עם הכרטיס באינטרנט ובכל מכשיר שמקבל אשראי. זהו כרטיס אשראי בינלאומי לכל דבר ותמיד אפשר להשתמש בו עד שהכסף הטעון בו נגמר.

ניתן לשימוש חוזר – חזרתם מחו"ל וקיבלתם תיאבון לעוד טיול אחרי כמה חודשים? אתם יכולים לשמור אצלכם את הכרטיס ולעשות בו שימוש חוזר שוב פעם. אתם יכולים להטעין אותו פעם אחר פעם בסכום אותו אתם רוצים, יכולים לעשות את זה בקלות ובמהירות ויכולים ליהנות מכל היתרונות.

רכישה בתשלומים – יש חברות שמציעות הטענת כרטיס נטען בתשלומים. מה זה אומר? זה אומר שאם אתם לחוצים כספית, תוכלו להטעין בסכום מסוים ולחלק את התשלום הזה על פני כמה חודשים. זה יאפשר לכם לקיים את הטיול בצורה נוחה יותר ופשוטה יותר ולהיות עם פחות דאגות.

אין ספק שכרטיס נטען הוא האופציה הטובה ביותר להתנהל עם כסף בחו"ל, אופציה בטוחה ונוחה וכזו שמאפשרת שליטה מלאה.

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise