מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

ערך המטבע של גיאורגיה


גיאורגיה, היא מדינה קטנה יחסית אשר מונה מעל לחמישה מליון תושבים והיא מושכת אליה מדי שנה עשרות אלפי מטיילים. המדינה (אשר יש שקוראים לה גרוזיה ויש שקוראים לה גיאורגיה) מסתרעת על פני שטח השוכן בין אסיה לאירופה. בעבר, שימש האזור בעיקר למטיילים סובייטים, אך היום האזור התגלה לכל העולם והוא מושך אליו מטיילים רבים, גם מישראל.

לצאת מישראל לטיול בגיאורגיה

יציאה מישראל לטיול בגאורגיה אינה מסובכת מאד. מדובר בטיסה ישירה ולא ארוכה מגיעים אל טיבלסי ומשם אפשר להתחיל לטייל. התנועה בתוך גיאורגיה יכולה להתבצע דרך התחבורה הציבורית, המוניות הפרטיות או בהשכרת רכב. מבחינת הטיול עצמו גיאורגיה נחשבת לארץ ידידותית מאד והיא מציעה שפע של חוויות שישראלים רבים מעידים שהן קסומות ובמחרק סביר מאד של טיסה.

טיול לגיאורגיה – מה תוכלו לראות

גיאורגיה מציעה חבל ארץ קסום ורוב המבקרים בה מעידים על כך שמדובר באחת המדינות המיוחדות ביותר שאפשר להגיע אליהן. על שטח קטן מאד מציעה המדינה גם עיירות נופש קטנות לצד חוף ים וגם הרים מושלגים. טיול לגיאורגיה משלב בין ביקור בערים מתועשות, טיול טבע מרהיבים ועושר היסטורי.

רבים אשר מגיעים למדינה מופתעים ממה שיש לה להציע. אוהבי הטיולים יגלו מסלולים ירוקים שופעי נוף. אוהבי ההיסטוריה יגלו שפע של מבנים היסטוריים מרתקים ואוהבי הנופש יכולו ליהנות מחופי הים המרהיבים והעיירות השלוות. היתרון של גאורגיה הוא שאפשר לצאת אליה לנופש קצר או טיול ארוך, הכול  תלוי בזמן שיש ברשותכם והתקציב שלכם. טיול לגיאורגיה יכול להיות טיול של סוף שבוע ארוך או טיול של עשרה ימים ויותר, הכול  תלוי מה תרצו לראות.

ידידותיות ונוחות הטיול

הגיאורגים נחשבים למארחים נעימים מאד והטיול בגיאורגיה יכול להיות נחמד מאד מבחינה זו. השפה הרשמית במקום היא גיאורגית אבל אפשר לראות שרוב התושבים מדברים גם רוסית ולכן מטיילים שדוברים את השפה יכולים להתנהל בקלות מבחינת השיחה. רוב הגיאורגים אינם דוברי אנגלית, או לפחות לא אנגלית שוטפת, אך הם מתאמצים מאד לעזור ולסייע לכל תייר בכל שאלה. כמובן, מטיילים אשר בוחרים לצאת בטיול מאורגן לגיאורגיה נעזרים במדריך דובר השפה המקומית ולא צריכים להתמודד מול קשיי השפה.

לארי גאורגי – המטבע של גיאורגיה

המטבע של גיאורגיה נקרא "לארי" ובאנגלית הוא נקרא Georgian Lari. מי שמבקש לצאת מהארץ אל גאורגיה יעשה טוב אם יבחר לצאת עם סכום מסויים מהארץ אף על פי שאפשר להחליף מטבעות מסוג דולר או יורו במדינה. שער הלארי הגאורגי נתון לשינויים, וניתן להתעדכן באתר זה בשער הנוכחי (לשער הלארי המעודכן לחץ כאן).

מעבר לכך שכדאי לדעת לפני הטיול לגיאורגיה מהו שער המטבע הגאורגי, כדאי גם לדעת שלא בכל מקום בגאורגיה אפשר לשלם בכרטיס אשראי. לכן, מי שמתכנן את הטיול יעשה טוב אם יחליף בארץ את המטבע או שיחליף לדולר או יורו ויבצע החלפת מטבע בערים הגדולות של גיאורגיה.

התכוננו לטיול

כדי להתכונן לטיול לגיאורגיה כל שעליכם לעשות הוא לבחור את תאריכי הטיול, לרכוש כרטיס טיסה ולהתחיל לתכנן את הטיול שלכם. האינטרנט מזמן היום מידע רב על גיאורגיה ולכן מומלץ מאד לבחון קודם כול אלו אטקציות מחכות לכם במדינה וחשוב לא פחות, לקבוע אלו אטרקציות תרצו לראות בכל מקרה. לאחר מכן, תוכלו להתחיל לתכנן את פרטי הטיול (לבד או עם חברה המתמחה בכך) וגם לקבל החלטה אם לצאת לטיול עם חברה מארגנת או לא.
 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise