מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

משיכת מט"ח באמצעות מכשיר ATM


משיכת מט"ח באמצעות מכשיר ATM

האדם הממוצע עושה שימוש במכשיר ATM לפחות פעם אחת בשבוע לצורך משיכת מזומנים. יחד עם זאת, ההיכרות שלנו עם מכשיר הכספומט מסתכמת כיום במשיכת מזומנים בשקלים בלבד, בעוד שרכישת מטבע חוץ אילצה אותנו לשבת תמיד מול פקיד ולקבל החלטות אל מול שערים שמשתנים ללא הרף, בין אם מדובר בפקיד הבנק ובין אם מדובר בפקיד בצ'יינג' או בסניף הדואר. ישנו שירות שחלק גדול מהציבור לא מכיר, כבר מזה זמן רב, עולם המט"ח נכנס אל מסלול האוטומציה ומנגיש עבורכם שלל מטבעות חוץ למשיכה בצורה אוטומטית ופשוטה באמצעות מכשירי ATM.
אתגרים טכנולוגיים שהגיעו לפתרונם באמצעות שימוש חדשני ב ATM
אחד האתגרים של שילוב רכישת מט"ח באמצעות מכשיר ATM הוא העובדה שמדובר בשורה של מטבעות שונים בעלי שטרות שונים עבור כל מטבע, כשכולם צריכים להיות מרוכזים במכשיר אחד שיודע לבצע הפרדה ביניהם ולספק למושך את השטרות המתאימים בכמות הנדרשת. אבל בעידן שבו הטכנולוגיה מאפשרת לנו כמעט הכל, זה רק טריוויאלי שגם רכישת מט"ח תהפוך לעניין של מה בכך באמצעות אמצעים טכנולוגיים אוטומטיים כמו מכשיר כספומט.

משיכת מט"ח באמצעות ATM לפני נסיעה לחו"ל
משיכת מט"ח בכספומט הוא עניין פשוט ואינטואיטיבי, ואינו שונה בהרבה ממשיכת מזומנים בשקלים. שערי המטבעות השונים נקבעים בשוק המט"ח הגלובלי ומשתנים ללא הרף. מכשיר כספומט"ח המיועד למשיכת מטבע חוץ מתבצעת תמיד על פי השער העדכני ביותר, כשהמכשיר מתעדכן בו באופן רציף לאורך כל שעות היממה. אם אתם נוסעים לחו"ל לצורך חופשה או עסקים, תוכלו לגשת למכשיר כספומט למשיכת מט"ח, להגדיר את המטבע אותו אתם מבקשים למשוך, את כמות הכסף הנדרשת, ובתוך שניות ספורות תוכלו לאחוז בידכם את השטרות המיוחלים, ועל אף שהשערים המוצעים לכם באמצעות מכשיר ATM הם מעט גבוהים יותר מאשר אלו שיוצעו לכם בבנק, אין ספק שהטרייד אוף בין נוחות ונגישות ובין פער המחיר הוא טרייד אוף משתלם וכדאי.

כמו כל משיכת מזומנים אוטומטית שמבצעים יום יום
במשיכת מטבע חוץ ממכשיר כספומט"ח עליכם לנקוט באותם הכללים החשובים שבהם אתם נוקטים בכל משיכה ממכשיר ATM. זה מתחיל בכך שאתם מוודאים כי אין אף אדם המציץ בפעולות שלכם מעבר לכתף, וזה ממשיך בכך שאתם מקפידים לבדוק שלא מותקנת במקום מצלמה או אמצעי מעקב מסוים שהותקן על ידי פורעי חוק למיניהם. בתהליך המשיכה של מט"ח במכשיר ATM תוכלו לעשות שימוש בכרטיסי האשראי הנוכחיים שלכם, כשבשלב הראשון יהיה עליכם להזין את הקוד הסודי שלכם על מנת להתחיל את תהליך המשיכה.
עסקים המתמשים בשיטה זו לנהל את כספם לרוב יזדקקו לשירותי ארכיב עבור המסמכים הרבים שיונפקו

הגדרת סוג המטבע וכמות המטבע הנדרשת
מכשירי ATM למשיכת מט"ח יודעים להציע את המטבעות המובילים בלבד: דולר ואירו, מטבעות ליעדי התיירות הפופולאריים ביותר על ידי ישראלים 
*מטבעות פחות שכיחים כגון: דולר הונג קונגי,  ין יפני, ראנד דרום אפריקאי, ריאל ברזילאי, כתר שוודי ועוד אינם זמינים במכשירי הATM 

תהליך ההמרה מתבצע מאחורי הקלעים
במכשיר ATM למשיכת מט"ח, תוכלו לקבוע את כמות הכסף המבוקש ובתוך שניות ספורות יוציא המכשיר את השטרות הדרושים בכמות שהוגדרה, כשכל תהליך המרת המט"ח תתבצע מאחורי הקלעים בחשבון הבנק שלכם ובהתאמה לשערי המט"ח במועד ביצוע המשיכה. אומנם מדובר בטכנולוגיה מוכרת ונפוצה בכל העולם, שנכנסה רק בתקופה האחרונה לשירותי הבנקים בישראל. אולם עכשיו אפשר למשוך מט"ח גם באמצעות מכשיר ATM ולנסוע לחו"ל בראש שקט. 

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise