מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

משיכת מט"ח ושיטות המרה שונות


משיכות מט"ח ושיטות המרה בחו"ל 

הסיבות הנפוצות לרכישת מט"ח הן רכישה עבור טיסות לחו"ל ורכישה לצורכי עסקים. עבור הטסים יש צורך לרכוש מטבע מקומי על מנת לאפשר לעצמם ליהנות מקניה בשווקים המקומיים ותשלום עבור השירותים להם יזדקקו במהלך הטיול. 
יש המשלמים בחנויות בחו"ל באמצעות כרטיסי אשראי בין לאומי. וישנם המעדיפים לבצע המרה של מט"ח עוד בארץ ולהגיע עם הסכום הדרוש לחו"ל ובכך הם אינם תלויים בכך שהחנויות יאפשרו להם סליקה באשראי, ואינם תלויים בשירותי מט"ח מקומיים

האפשרויות הקיימות כיום להמרות מטח הינן:

משיכת מט"ח במזומן מתאפשרת בדלפקי צ'יינג' בפריסה ארצית, סניפי בנק, כספומט"חים (ATM למשיכת מטח) ודואר ישראל. בסניפי צ'יינג' ניתן לרכוש את המטח במזומן או בכרטיס אשראי עם אפשרות לפריסה לתשלומים, לרוב עמלות ההמרה הזולות ביותר הן בדלפקי צ'יינג' וניתן למצוא מגוון מצומצם יותר של מטבעות.   

ניתן להזמין גם כרטיס אשראי נטען ובו סכום אשר הופקד מראש לתוך הכרטיס ובכך יתאפשר תשלום לבתי עסק בחו"ל, אולם אחת הבעיות המרכזיות היא שברוב המקרים לא יהיה ניתן לבצע קניה של מוצרים בשווקים ובדוכני מזון ושתיה אשר אינם עובדים עם אשראי ולכן האפשרות הזו היא פחות מומלצת. בנוסף, ייתכן ולא כל בית עסק יכבד כרטיסים נטענים, ובמקרה של תקלה או בעיה המצריכה גישה לשירות הלקוחות – תמיכה מחו"ל הינה בעייתית.
אפשרות נוספת שקיימת היא לבצע הזמנה דרך בנק הפועלים ולקבל את המט"ח שלך רגע לפני הטיסה. המט"ח ימתין לך על פי הזמנה והצגת הדרכון בנתב"ג וכך לא יהיה צורך בהכנה מראש. החיסרון בכך הוא שהעמלות גבוהות מאוד וכאשר נוסעים לתקופה ארוכה או שיש צורך בסכום גדול השירות הזה הופך לפחות כדאי.

אפשרות נוספת ומומלצת היא הזמנת מט"ח באמצעות חברת קרדיטק, במספר מסלולים לבתי עסק. ניתן לבצע הזמנה ולקבל משלוח למשרד וניתן לבצע הזמנה ולבצע איסוף עצמי של מט"ח מאחד מבתי העסק המורשים של קרדיטק בפריסה ארצית.
היתרונות בהזמנת מט"ח בקרדיטק הינם פריסה לעד 12 תשלומים שווים, הזמנה בטוחה ומאובטחת, משלוח חינם עד למשרד, וחסכון של תורים המתנות וזמן יקר. קרדיטק עובדת כהיום עם החברות הגדולות והמובילות במשק, ומספקת שירותי מט"ח אמינים ואיכותיים מעל שש שנים.

משיכת מט"ח בחו"ל 

גיהוץ כרטיס אשראי בחו"ל כרוך בעמלות שונות. העמלות משתנות מחברת אשראי לשנייה ותלויות במספר גורמים.  
משיכת מט"ח מכספומט בחו"ל- גוררת עמלת משיכה וכמו כן עמלת המרה. במידה ונמשוך דולר או אירו, נשלם עמלה על פעולת המשיכה עצמה. במידה ונבחר למשוך מטבע אחר, נשלם עמלה כפולה על המעבר לדולר או אירו וממנו למטבע אשר ברצוננו למשוך. בנוסף לכך, ישנה עמלה של משיכה על עצם ביצוע הפעולה עצמה ולכן ברגע שנבחר להשתמש במטבע חוץ שאינו אירו או דולר נשלם עמלה כפולה ומכופלת. על כן, מומלץ לרכוש מט"ח בארץ טרם הטיסה לחו"ל.

עמלות התשלום באשראי לצורך תשלום במט"ח

יש מספר גורמים המשפיעים על עמלות התשלום שלנו כאשר אנו משלמים על מוצר באמצעות אשראי כשהעסקה נעשית במטבע זר כגון: ההסדר של הלקוח מול חברת האשראי, סוג כרטיס האשראי, סוג החשבון בו מתנהל הכרטיס, סוג המטבע חוץ הנרכש, המדינה בה מתבצעת המשיכה או החיוב, מיקום המשיכה (דלפק צ'יינג', בנק או ATM ועוד)

עמלת חברת האשראי על עסקה המתבצעת בחו"ל

בביצוע פעולות בבתי עסק בחו"ל על ידי גיהוץ כרטיס האשראי ישנה עמלת המרה של חברת האשראי, עלות ההמרה גבוהה מאוד. והיא תלויה בתנאי ההסכם מול חברת האשראי של הלקוח. ישנה חשיבות לסוג החשבון בו מנהל הכרטיס, האם זה חשבון שקלי / דולרי או באירו. למרבית האנשים הדרך הנוחה ביותר לתשלום היא בגיהוץ כרטיס האשראי, אך לנוחות הזו יש מחיר. לא קיימת דרך לדעת בדיוק מהן העמלות הנגבות עבור עמלת ההמרה, מהו אחוז עמלת ההמרה ומהי עלות משיכת המזומן.  

עמלת המרה כפולה 

בגיהוץ כרטיס או במשיכת מזומן במדינות שהמטבע הנסחר בהם אינו דולר ארה"ב או אירו חברות האשראי גובות עמלה המרה נוספת, מכאן המונח המרה כפולה. חברת האשראי תבצע המרה מהמטבע המקומי (לדוגמא: באט תאילנדי) לדולר ארה"ב, ומדולר ארה"ב לשקל ישראלי.

חשוב לשים לב לנושא מועד החיוב 

עסקאות משיכות מטבע זר בארץ או בחו"ל או ביצוע עסקאות על ידי גיהוץ הכרטיס במטבע זר נחשבות לעסקאות ומועד החיוב לרוב מוגדר כמיידי, כלומר הלקוח יראה את החיוב בחשבון שלו כמה ימים לאחר העסקה ולא ביום מועד הזיכוי המוגדר בכרטיס. מועד החיוב נקבע בהסדר עם חברת האשראי, קיימת אפשרות של ביצוע דחייה של מועד התשלום מול חברות האשראי.

 לכל סוג כרטיס אשראי יש תנאים אחרים ועמלות שונות בהתאם למדינה בו מתבצעת החיוב על כן חשוב לברר מול חברות האשראי מהן עמלות המרה והחיובים בכרטיס האשראי ועם איזה כרטיס הכי משתלם לנסוע למדינת היעד. מומלץ מאוד לבצע מראש רכישת מט"ח ולהגיע לטיול עם הסכום אותו אתם צריכים. בנוסף, אם תרכשו את המט"ח באמצעות השירות של קרדיטק, תקבלו את האפשרות פריסה עד 12 בתשלומים או בתשלום אחד במועד הפירעון של כרטיס האשראי של מבצע הרכישה. 

כיום ניתן להשיג בארץ מגוון רחב מאוד של מטבעות זרים ואקזוטיים. בהזמנה מקוונת באתר של קרדיטק, בדלפקי הצ'יינג' השונים, בבנק או בדואר ההתארגנות מראש חוסכת חיפוש מטבע מקומי בהגעה לארץ היעד (כגון: תשלום לאמצעי תחבורה משדה התעופה או רכישה של משקה או מזון). רכישת מט"ח יכולה להתבצע במזומן או בכרטיס אשראי ובפריסה לתשלומים המקלה על תזרים המזומנים. 

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise