מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

לפני הזמנת מטבע חוץ - טיפים לרכישה נכונה


יכול להיות שאתם עומדים לטייל בחו"ל ויכול להיות שאתם לפני נסיעת עסקים, בין כך ובין כך יש לכם לא מעט עבודה. אתם צריכים למצוא טיסה וצריכים למצוא מקום להיות בו, מלון אחד או יותר או כל פתרון לינה אחר, צריכים לפעמים למצוא פתרונות תזונה (לדוגמא, אם יש לכם בעיית כשרות) וצריכים לקבוע את מסלול הטיול, איפה תעשו את כל הפגישות העסקיות ובכלל, איך תעבירו את השהייה בחו"ל. 
אבל יש לכם עוד דבר "קטן" לדאוג לו. אתם צריכים כסף מזומן שיהיה איתכם במהלך השהייה בחו"ל, והוא צריך כמובן להיות כסף מקומי או כזה שאפשר להשתמש בו במהלך הטיול.  במילים אחרות, אתם צריכים מטבע חוץ, מטבע שישרת אתכם בזמן השהייה בחו"ל. אז מהן אפשרויות הרכישה ומהי הדרך הטובה ביותר? הנה כמה טיפים שכדאי לכם מאוד לקחת בחשבון. 

מהן אפשרויות הרכישה?

מטבע חוץ רוכשים או ממירים ובכל מקרה צריך לשלם עליו בכסף ישראלי. אופציה אחת היא המרה בצ'יינג' מקומי, צ'יינג' בישראל שיחליף לכם את הכסף הישראלי בתמורה למטבע הזר, כשהעמלה תהיה הרווח של הסוחר. זו אופציה אפשרית אבל יש איתה מספר בעיות. קודם כל, אתם צריכים לשלם במזומן את כל הסכום בשביל לקבל את המטבע הזר. בנוסף, אתם לא באמת יודעים ממי אתם רוכשים את מטבע החוץ ככה שתמיד יכולה להיות אפשרות שזה כסף מזויף. אם תצטרכו להתמודד עם חשד כזה בחו"ל זה יהיה מאוד לא נעים ויותר מזה, זה יכול לסבך אתכם. אם אתם כבר רוכשים בדרך הזו, וודאו שזה צ'יינג' מאושר ותשמרו את הטופס שמאשר שהחלפתם במקום. 

אפשרות שנייה היא לרכוש את הכסף הזר בצ'יינג' בחו"ל. אבל גם פה יכולה להיות בעיה של כסף "לא כשר" מה גם שיכולים לנצל אתכם ולקחת מכם עמלה מופרזת. אל תשכחו גם שיהיה לכם קשה מאוד למצוא צ'יינג' בחו"ל שימיר לכם כסף ישראלי מה שאומר שתצטרכו בארץ להמיר לדולרים או יורואים שנפוצים בכל מקום ואז עוד פעם להמיר ולשלם את העמלה. אם אתם בוחרים באופציה הזו תבררו לפני לפחות על מקום אמין. 

אופציה שלישית היא שימוש בכרטיס אשראי בין לאומי.  שימוש בכרטיס אשראי בין לאומי יאפשר לכם גם למשוך כסף בחו"ל וגם להעביר אותו בעסקים שונים, אבל יש כמה בעיות עם זה וביניהן, סליקה בחו"ל גוררת חיוב מידי בכרטיס ובחשבון הבנק ולא כמו רכישה בארץ שהחיוב עליה מרוכז לתאריך מסוים בחודש.

בנוסף, אפשר בקלות לאבד שליטה על ההוצאות אם משלמים בדרך הזו, ותמיד עדיף סכום כסף להתנהל איתו. על כל אלו יש כמובן את העמלה המופרזת על שימוש בכרטיס אשראי בחו"ל ככה שמכל הבחינות זה לא ממש כדאי… 

רכישת מטבע חוץ בקרדיטק - הפתרון הטוב ביותר!

אז הנה הפתרון הטוב ביותר בשבילכם אם אתם רוצים לרכוש מטבע חוץ. בקרדיטק תוכלו להזמין דרך האינטרנט את המטבע אותו אתם צריכים, ואת זה תוכלו לעדות בבית, במשרד או בכל מקום אחר. אז הנה כמה יתרונות שיש להזמנת מטבע חוץ בשיטה הזו: 

לא צריך לצאת מהבית - אם אתם עומדים לפני  נסיעה לחו"ל לכל מטרה שהיא, אתם מן הסתם לחוצים בזמן. אם זו נסיעה פרטית אתם צריכים להתארגן ולארגן דברים, ואם זו נסיעה עסקית אתם צריכים להיות מוכנים אליה כמו שצריך. הדבר האחרון שאתם צריכים הוא עוד יציאה מהבית, עוד שוטטות בחוץ עד למציאת צ'יינג' או כל אופציה אחרת להחלפת המטבע שברשותכם. עם שירות קרדיטק אתם לא צריכים לצאת מהבית, מהמשרד או מכל מקום אחר. הכל קורה און ליין והכסף בדרך אליכם. 
הכסף מגיע עד למשרד - אז אמרנו שלצאת ולהתחיל לחפש מקום בו אפשר להחליף את המטבע או סניף דואר גוזל מכם זמן יקר… כך גם האיסוף של הכסף, הוא דורש מכם לצאת ויציאה כזו מיותרת מבחינתכם ומגיעה בזמן הכי לא טוב. עם קרדיטק אתם לא צריכים לאסוף שום דבר משום מקום מהסיבה הפשוטה, הכסף מגיע עד אליכם הביתה או למשרד. יש יותר נוח ופשוט מזה? 
חלוקה לתשלומים - כמעט כל הוצאה שתהיה לכם בנסיעה לחו"ל תוכלו לחלק לתשלומים. כך בכרטיס הטיסה שלכם, כך במלון שלכם, ברכב השכור ובדברים נוספים. לא כל אחד יכול לשלם בתשלום אחד על נסיעה לחו"ל ואם עושים את זה פעם בשנה פחות או יותר, לא יקרה כלום אם התשלומים יחולקו. אבל מה עם ההוצאות השוטפות? מה עם השופינג שאתם מחכים לו כל השנה? הוא הרי בתשלום אחד וככה גם שאר ההוצאות השוטפות בנסיעה לחו"ל… זה מקשה מאוד על לא מעט אנשים אבל עם קרדיטק יש גם לזה פתרון. קרדיטק מציעה לכם לרכוש מטבע זר אבל בתשלומים. כן כן, בדיוק כמו שאתם קונים מכשיר חשמלי ומחלקים אותו לתשלומים כך גם רכישת המטבע הזר. והתוצאה, יותר אויר ופחות לחץ ואפשרות להנות מהטיול בצורה מיטבית. תוכלו להכניס גם את זה בחשבון כשחשבו את ההוצאות על הטיול ותוכלו להנות ממנו יותר עם הידיעה שאתם לא צריכים להיות לחוצים, הכל בסדר וכמה חודשים תחזירו את התשלום. 

הזמנת מטבע חוץ היא פעולה שלא מעט אנשים עושים ובכל זמן. מה שצריך זה לעשות את זה בחכמה, לעשות את השיקולים הנכונים ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר. קרדיטק מציעה פתרון חדשני ונוח, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו וכדאי לגן מאוד לשקול לפחות את האופציה, אופציה שסביר להניח שתחזרו אליה שוב ושוב. 

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise