מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

איך לזהות ולהיזהר מאירו מזויף


אם אתם נוסעים לאירופה כמעט לכל מדינה שהיא, תצטרכו שיהיו איתכם שטרות של יורו. היורו הוא המטבע הרשמי של האיחוד האירופי, מטבע שעושים בו שימוש עשרים ושמונה מדינות והוא בהיקף מסחר שני לדולר. 

גם אם יש לכם כרטיס אשראי כדאי לכם להחליף שקלים כך שיהיה לכם כסף מזומן. אבל המרה של מטבע למטבע זר יכולה להיות גם מסוכנת, בעיקר במדינת היעד שם אתם עלולים להסתבך עם החוק במידה והיורו מזויפים. אז איך אפשר לדעת לפני אם הם כאלו? הנה כמה סימנים שכדאי להכיר

סימנים לאירו מזויף

החזיקו את השטר אל מול האור. אתם אמורים לראות את פס האבטחה ואת המספר בשני הצדדים.
הטו את השטר והסתכלו. בשטרות של 5 , 10 ו-20, אתם אמורים לראות פס מבריק. בשטרות של 50, 100, 200 ו-500, אתם אמורים לראות שינוי בצבע המספר.
אם ממששים את האירו, מרגישים שהוא לא חלק. יש לו מרקם מיוחד בגלל הדפסה לא רגילה.
שטרות 50, 100, 200 ו-500 – בצד הימני של כל שטר כזה מוטבעת הולוגרמה, כשמזיזים את השטר אל מול האור רואים פעם אחת את הערך של השטר ופעם שנייה את סמל היורו. בנוסף, אם מציבים את השטר אל מול האור רואים במרכזו פס אטום ובצד השמאלי ייחשף ערך השטר.
שטרות של 5, 10 ו-20 – מניחים אותו אל מול האור ורואים במרכזו פס אטום, בצד הימני רואים את הערך שלו שמשתנה. בנוסף, בצד הימני של כל שטר יש הולוגרמה. כשמזיזים את השטר היא משתנה ממבנה לערך המספרי של השטר.
אצל מי ממירים? – אם אתם הולכים לצ'יינג' ובעיקר אם הוא בחו"ל, אתם צריכים להסתכל מסביבכם. האם זה נראה דוכן פיראטי או מקום מסודר? אם הוא נראה מפוקפק, הוא כנראה כזה ואתם עלולים להיות בבעיה. חשוב לציין שגם אם הוא נראה מסודר, זה עדיין לא אומר שהכול בסדר ואתם יכולים להיות רגועים.

רוצים להיות רגועים באמת? תמירו בקרדיטק

אם אתם לא רוצים להסתבך עם שטרות של יורואים מזויפים, אתם צריכים להכיר את השירותים של קרדיטק. שירותי המרת הכספים של קרדיטק לא דומים לשום דבר אחר שהכרתם, מה שאומר שאתם לא צריכים לשוטט בין צ'יינגי'ם אלא יכולים להמיר באינטרנט ולאסוף את הכסף בדרך לשדה או בו.

מעבר לכך, העמלות הוגנות לגמרי ואין חשש לבעיות עם הכסף, ויש עוד יתרון אחד משמעותי – אפשר לחלק את התשלום עד ל-12 תשלומים, מה שאומר שאתם יכולים להיות רגועים וליהנות מכל רגע בטיול. אין ספק שעם קרדיטק הטיול או הביקור שלכם בחו"ל יהיה אחר. אתם תהנו יותר וגם תרגישו בטוחים יותר, לא תצטרכו לשבור את הראש מאיפה להשיג את הכסף. 
 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise