מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

דינר ירדני – היסטוריה ואיפה כדאי להמיר


בשנים האחרונות יש יותר ויותר ישראלים שמבקרים בירדן. ירדן היא מדינה מדהימה שגובלת עם ישראל במערבה, מדינה עם אין ספור אתרי תיירות מרתקים, עם אטרקציות רבות ועם אוכלוסייה מעניינת ואדיבה. 

יש גם תנועה מהצד השני של המפה, מירדן לישראל, והמטבע הירדני המקומי הינו דינר ירדני. המרה דינר ירדני לשקל כמו גם המרה של שקל לדינר ירדני צריכים להתבצע על פי שער דינר ירדני באותו הזמן ובמקום שמבצע המרה כזו. חשוב לציין שלא כל צ'יינג' עושה את זה, המטבע הירדני אינו כמו הדולר או האירו אותם ניתן למצוא בכל מקום.

היסטורית הדינר הירדני


אז הנה קצת על הדינר הירדני ועל איפה כדאי להמיר אותו. הדינר הירדני הוא המטבע הרשמי של הממלכה הירדנית – האשמית, והוא כולל סוגים שונים של שטרות ומטבעות. תת המטבע שלו נקרא קירש ואת הקירש ניתן למצוא ב-1 קירש, 5 קירש, 10 קירש, רבע דינר וחצי דינר. 

שטרות הדינר הם שטרות שמחולקים ל-1, 5, 10, 20, ו-50. על חלקו הקדמי של 1 דינר יש את פניו של חוסין בן עלי ובחלק האחורי יש את המרד הערבי, בשטר של ה-5 דינר יש את עבדאללה הראשון מצד אחד ואת ארמון מעאן מצד שני, ב-10 דינר יש מצד אחד את טלאל מלך ירדן ובצד השני את בניין הפרלמנט הירדני הראשון, בשטר של ה-10 יש את כיפת הסלע ואת חוסיין מלך ירדן בצד השני, ובשטר של ה-50 דינרים יש את עבדאללה השני מצד אחד ואת ארמון המלך בעמאן בצד השני. 

איפה לא כדאי להמיר


נתחיל מאיפה לא כדאי להמיר. לא כדאי להמיר בצ'יינג'ים מפוקפקים, כאלו שאתם לא יודעים את השטרות שהם מנפקים לכם אלו שטרות "כשרים" לא כדאי להמיר איפה העמלה גבוהה ואיפה שזה לא משתלם, והנה איפה כן כדאי להמיר.

כדאי להמיר בקרדיטק. נקודה.


בין אם אתם צריכים להמיר שקל למטבע ירדני ובין אם הפוך, המקום הנכון ביותר והבטוח ביותר עבורכם לעשות את זה הוא בקרדיטק. למה דווקא בקרדיטק? קודם כל כי זו חברה מסודרת, כי אתם יכולים להיות רגועים שאתם מחליפים במקום שלא ייתן לכם שטרות מזוייפים ולא יסבך אתכם. בנוסף, אתם לא צריכים לצאת מהבית, אתם לא צריכים ללכת לשום מקום אלא להזמין את הכסף באינטרנט, ורק לאסוף אותו מאחד העסקים המורשים שעובדים עם קרדיטק או בשדה התעופה.

למה עוד כדאי לכם דווקא עם קרדיטק? כי אתם לא חייבים לשלם את הכול בתשלום אחד. אם אתם לא רוצים לשלם בתשלום אחד, תוכלו לחלק אותו עד ל-12 תשלומים. ומה עם העמלה? בקרדיטק לא עובדים כמובן בהתנדבות אך החברה מקפידה על עמלה הוגנת במיוחד כך שזה גם ישתלם לכם כלכלית.
 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise