מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

איך לזהות ולהיזהר מדולר מזוייף


אם אתם עומדים לנסוע לארצות הברית, אתם תצטרכו דולרים בשביל להתקיים שם. יש כמה דרכים להחליף שקל בדולר כשאחת מהן היא פשוט לגשת לצ'יינג' מקומי בארצות הברית שסוחר גם בשקלים ולעשות את זה.

אבל זה יכול להיות גם מסוכן. יכול להיות שתקבלו דולר מזויף מה שיכול לסבך אתכם. אז איך אפשר לזהות דולר מזויף? איך נזהרים מסיטואציה כזו? הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

זיוף לא איכותי


יש זייפנים מקצועיים יותר ויש כאלו שפחות. הדבר הראשון שאתם יכולים לבדוק כשאתם מקבלים לידיכם שטרות של דולרים, הוא מה הצבע שלהם. אם הצבע כהה או בהיר משטרות אחרים, השטר שבידיכם הוא כנראה מזויף. אם השוליים הלבנים לא אחידים או שהחיתוך של השטר לא מדויק, גם זה זיוף ולא מקצועי במיוחד. אבל איך מזהים בצורה מתקדמת יותר שטרות של דולרים מזויפים? נהה כמה הנחיות.

חוט בטחון – בכל שטר יש חוט בטחון, חוט שהוא סוג של סרט פלסטיק שרץ אנכית מלמעלה למטה. אם מניחים את השטר תחת אולטרה סגול, החוט זוהר באור. אפשר לראות אותו גם כשמניחים אותו אל מול האור...
סימן מים – עוד משהו שצריך לחפש מה שיכול להעיד על שטר מזויף. מרימים את השטר אל מול האור ומחפשים סימן מים או תמונה עמומה. התמונה צריכה להיות דומה לתמונה הגדולה ואת סימן המין צריך לראות בשני הצדדים של השטר.
דיו שמחליף את צבעו – הסימן הבא לדולר מזויף לא רלוונטי לשטרות של 5 דולרים אלא לאחרים. בפינה הימנית התחתונה יש מספר בצבע נחושת וכשמטים את השטר הוא הופך לצבע ירוק. אם הוא לא הופך לירוק, זה בהחלט סימן מחשיד לשטר מזויף.

הפתרון הטוב ביותר – קרדיטק


אם אתם נוסעים לארצות הברית ואתם מתכוונים להחליף שם או בארץ בצ'יינג' את השקלים שברשותכם, אתם לוקחים סיכון גדול בכך שחלק מהשטרות יהיו מזוייפים. בנוסף, גם תצטרכו שיהיה לכם את כל הסכום שאתם רוצים להשתמש בו ולא תוכלו לשלם בתשלומים כמו במלון, ברכב או בדברים נוספים שנוגעים לנסיעה.

מה הפתרון? הפתרון הוא השירותים של קרדיטק. עם קרדיטק אתם קודם כל יודעים שהכסף שלכם "כשר", שהוא לא מזויף ושהוא תקין לגמרי. בנוסף, לא תצטרכו לחפש איפה להחליף את הכסף, כל מה שתצטרכו זה לקנות דולרים באתר ולאסוף אותם מאחד העסקים המורשים שנמצאים ברשימה של קרדיטק, או משדה התעופה.

אבל אולי היתרון המשמעותי ביותר של קרדיטק על פני כל אופציה אחרת, הוא בכך שניתן לקנות דולרים כמו גם מטבעות אחרים בתשלומים. זה אומר ש/אתם יכולים להוריד לחץ בנוגע לטיול, אתם יכולים להיות רגועים שתוכלו לחלק את התשלום לכמה פעימות ולקבל את הכול בפעם אחת. אין ספק שזו הדרך הטובה והבטוחה ביותר להמיר כסף.
 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise