מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

איזה מט"ח כדאי לרכוש עכשיו בעקבות הקורונה?


העולם בכאוס. נגיף הקורונה הגיע לביקור ונראה שהוא לא מתכוון לעזוב בקרוב, ומעבר לפן הפיזי – בריאותי, הוא מביא עימו גם לא מעט חוסר וודאות. כלכלות העולם המערבי משותקות כמעט לגמרי בשבועות האחרונים, ונראה שהמיתון כבר בפתח, בטח אם הוא יישאר איתנו עד שבועות או חודשים ארוכים.

אף אחד לא יודע להגיד מתי הסיוט הזה ייגמר. אף אחד לא באמת יודע מה יהיה היקף הנזק הכלכלי. משקיעים מבולבלים מנסים לצאת מסיכונים ולנתב את כספם לאפיקים שאולי בעתיד יוכיחו את עצמם, ושוק המט"ח גם כמובן נמצא בתוך הסחרחרת הזו. 

מי שקונה מט"ח שואל את עצמו איזה מט"ח כדאי לו לקנות עכשיו. הרי השווקים בירידה ואולי זה הזמן לעשות רכישות שאחר כך יתבררו כנכונות. אז אין כמובן תשובה חד משמעית לכך והדרך היחידה לנחש מה הדבר הנכון היא להביט אחורה, אל עבר מיתוני עבר ולראות מה היה אז, איזה מטבע התאושש הכי מהר ומה היה הכי נכון לעשות.

לבחור במטבעות של מדינות עם פוזיציה חזקה


חברת ג'יי. פי. מורגן ספייס ערכה מחקר בנושא וניסתה להבין איזה מטבעות כדאי לקנות במקרה שהעולם ישקע במיתון, מה שנראה שנגיף הקורונה מביא עימו בקצב מסחרר. אז התשובה בגדול היא לבחור במטבעות של מדינות עם פוזיציה עולמית חזקה, מדינות שיש להן אמירה בעולם הכלכלי הגלובלי והיחס אליהן הוא בהתאם. 

כך לדוגמא הדולר האמריקאי שתמיד ירוויח ממיתון, מהסיבה הפשוטה. הדולר האמריקאי הוא מטבע עתודות עולמי וייתר העולם יהיה חייב לקנות דולרים כשחברות יקטינו מינוף במהלך מיתון. אילו עוד מטבעות מומלצים על פי החוקרים הללו? היין היפני, הדולר הסינגפורי, והפרנק השוויצרי, אם כי אם הם היו חוזים את מה שאירופה עוברת עם משבר הקורונה, לא בטוח שהם היו מצביעים על המטבע הזה.

לקנות מטבע חוץ רק עם קרדיטק


לא משנה אם אתם משקיעים שמגששים את דרכם באפלת הקורונה או שאתם מתכננים בעתיד טיול לחו"ל כשהסיוט הזה ייגמר, אם אתם צריכים מטבע חוץ הדרך הנכונה והבטוחה ביותר לבצע את הרכישה הזו היא באמצעות קרדיטק. 

חברת קרדיטק מציעה לכם לקנות את המט"ח דרך האינטרנט, ליהנות מריביות אטרקטיביות ומראש שקט. החברה מציעה כמה יתרונות שאין לאף אופציה אחרת ובהן:

קנייה בטוחה – אתם יודעים ממי אתם קונים ואתם לא צריכים לחשוש. החברה היא חברה מורשית והיא משרתת חברות גדולות ומוכרות בשוק.
נוחות – אתם לא צריכים לצאת מהבית ויכולים לאסוף את הכסף בדרך לשדה התעופה. יש יותר נוח מזה?
חלוקה לתשלומים – לא חייבים לשלם בתשלום אחד על המט"ח. אפשר לפרוש אותו עד ל-12 תשלומים מה שמפחית את הסיכון.
אין ספק שמגפת הקורונה הביאה עימה לא מעט אי וודאות. אי אפשר לדעת מה יהיה מחר אבל אפשר לדעת בוודאות מהי הדרך הנכונה ביותר לרכישת מט"ח.


*יש לציין שהנ"ל אינו ייעוץ מקצועי וכותבי המאמר אינם מתחייבים להמלצות בפועל.
 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise