מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

מטבע גיאורגי (לארי) – היסטוריה ואיפה כדאי להמיר


בין אם אתם מאלו שאוהבים לנסוע לחו"ל לטייל ובין אם אתם מחפשים לעשות עסקים בחו"ל, אין כמו גיאורגיה בשביל לעשות את זה. בשנים האחרונות גיאורגיה היא מדינה מבוקשת מאוד על ידי ישראלים, יש אליה לא מעט טיסות והיא הופכת לפופולארית יותר ויותר. 

יש בה כל מה שצריך מטיול טוב. נופים, אוכלוסייה נעימה ואדיבה, אתרים יפיפיים ומקומות בילוי רבים. מי שנוסע אליה הם בעיקר בודדים וזוגות אבל גם לא מעט משפחות שמחפשות לאיפה לנסוע. בשביל לטייל בגיאורגיה צריך כמובן את המטבע המקומי שהוא הלארי הגיאורגי, מה שאומר שתצטרכו להחליף את השקלים שיש אצלכם.

אז הנה קצת מידע על הלארי הגיאורגי, על ההיסטוריה שלו ועל הדמויות שיש על השטרות הגיאורגיים וגם כמובן, איך הכי כדאי להמיר את הכסף לכסף גיאורגי.

קצת על הלארי…

בעבר היה זה הרובל הרוסי שבו עשו שימוש בגיאורגיה והוא הוחלף בקופון לארי בשנת 1993. הוא החזיק עוד כשנתיים כקופון ובאוקטובר 1995, אדוארד שוורנדזה שהיה אז ראש ממשלת גיאורגיה החליף את הקופון הזמני במטבע אמיתי. המילה "לארי" היא מילה גיאורגית עתיקה. היא מבטאת רכוש וממון רב, ויש מטבעות ושטרות של הלארי. 

על שטרות הכסף יש את הדמויות הבאות:

1 לארי – הצייר המפורסם ביותר בגיאורגיה הלא הוא ניקו פירוסמני.
2 לארי – המלחין הדגול זכריה פליאשווילי
5 לארי – ההיסטוריון החשוב בגיאורגיה איוון ג'ואחישווילי
10 לארי – המשורר אקקי צרתלי
20 לארי – מי שכונה אבי האומה הגיאורגית הלא הוא איליה צבצבדזה
50 לארי – מלכת גיאורגיה תמר
100 לארי – שותא רוסתווילי המשורר הנודע

החלפת שקלים ללארי

אם אתם רוצים להחליף שקלים ללארי, לא בטוח שזה יהיה פשוט. זה אומר שלא בכל צ'יינג' יוכלו להחליף לכם את השקלים שלכם וזה אומר שיכול להיות שתצטרכו להחליף לדולר או ליורו ולאחר מכן ללארי ככה שתפסידו לא מעט על העמלה של הפעולות הללו. אז מה כן? הפתרון הטוב ביותר הוא המרת מט"ח באמצעות האינטרנט. המרת מט"ח שתתבצע מראש כך שתוכלו לנסוע בראש שקט. איך עושים את זה? הנה הסבר קצר.

המרת מטבעות באינטרנט

אז איך זה עובד? פשוט מאוד. אתם לא צריכים להוציא את האף מהבית. התארגנות לנסיעה לחו"ל היא כאב ראש לא קטן. צריך לדאוג להכול, צריך לדאוג לטיסה, צריך לדאוג למלון, להעברות, וכן, צריך גם לדאוג לכסף מזומן. איך עושים את זה? משלמים בשקלים באינטרנט וממירים את השקלים הללו ללארי. יש נקודות בהן אפשר לאסוף את הכסף וזה יכול להיות גם בשדה התעופה, וזה אומר שלא תצטרכו להתעכב אלא לעבור, לקחת את הכסף וזהו, אתם יכולים להמריא. אבל הנה עוד יתרונות שיש להמרת מטבעות באינטרנט בכלל ולמטבע הלארי בפרט.

יתרונות המרה באינטרנט

יש לא מעט יתרונות להמרת מטבע דרך האינטרנט כשהיתרון הראשון הוא האפשרות לחלוקה לתשלומים. אתם הרי רוצים ליהנות מהטיול הזה ורוצים להיות בלי דאגות, ומה לעשות שכסף הוא בדרך כלל גורם הדאגות העיקרי. כשאתם רוכשים כרטיסי טיסה ומלונות, אתם מחלקים את ההוצאה הזו לתשלומים. אתם יודעים שעכשיו תשלמו עליה כמה חודשים אבל זה הרבה יותר נוח לכם מאשר לשלם בתשלום אחד ולהילחץ. ככה גם עם המלונות ולפעמים גם עם הרכב השכור. ומה עם ההוצאות השוטפות בטיול? הם יכולות להעיק עליכם ולהלחיץ אתכם.

בדיוק בשביל זה יש את האפשרות של המרת מט"ח באינטרנט כשהיתרון העיקרי הוא שאפשר לחלק את התשלום. כן, אתם מקבלים כסף מזומן מקומי אבל לא משלמים עליו בפעם אחת אלא משלמים כמה חודשים מה שמקל מאוד על ההוצאה. אין ספק שזה שדרוג מבחינתכם וזה יאפשר לכם לטייל בראש שקט.

עוד יתרון שיש לשירות הזה הוא שאתם מגיעים כבר מהארץ עם כסף מקומי. יש לא מעט אנשים שכשהם מגיעים למדינת היעד הם מושכים בכרטיס אשראי, ומשיכה בכרטיס אשראי בחו"ל זה אומר עמלה גבוהה מאוד. זו לא רק עמלה גבוהה אלא גם חיוב מידי. זה אומר שאם כרטיס האשראי שלכם אמור לרדת רק ב-15 לחודש, על המשיכה בחו"ל תשלמו מיד והרבה. למה אתם צריכים את זה?

ולבסוף, אתם חוסכים מעצמכם את החשש מה יהיה אם תחליפו את הכסף בחו"ל או אפילו בצ'יינג' מקומי. מה לעשות שיש לא מעט עסקים מפוקפקים כאלו, וזה אומר שאם תחליפו ותקבלו כסף מזויף אתם עלולים להסתבך. אתם תצטרכו להסביר למה יש לכם את הכסף הזה ואם זה דרך המרה באינטרנט זה חוקי לגמרי ואתם יכולים להיות רגועים.

להתארגן עם ראש שקט

אם אתם נוסעים לחו"ל אתם צריכים להתארגן עם ראש כמה שיותר שקט. התארגנות עם ראש שקט זה אומר בין השאר כמה שפחות ריצות ממקום למקום. ללכת לצ'יינג' בשביל להמיר את הכסף שיש לכם, זה לוקח זמן וכמו שאמרנו, זה גם קצת מסוכן. אם תעשו את זה דרך האינטרנט, אם תגיע מוכנים לשדה התעופה וכל מה שתצטרכו זה לקחת את הכסף שלכם, זה יאפשר לכם להתארגן בראש שקט.

גיאורגיה היא מדינה מדהימה וטיול בה יכול להרים לכם את האנרגיות בגוף לכמה חודשים. כל מה שאתם צריכים זה להתארגן אליו בצורה נכונה ובין השאר לדאוג שיהיה לכם מספיק כסף מזומן, את מטבע הלארי אצלכם כדי שתוכלו לעשות בו שימוש.

איך הכי כדאי לעשות את זה? באמצעות המרה באינטרנט. ככה תגיעו לטיול מוכנים, עם מספיק כסף מזומן ובל הצורך להחליף אותו במקום. ככה תמצו את הטיול שלכם בגיאורגיה ותיהנו ממנו כל רגע. אז שיהיה טיול בכיף!
 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise