מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

המרת מט"ח אונליין – כבר לא צריך לצאת מהבית כדי לרכוש מטבע חוץ!


המרת מט"ח היא צורך שהולך וגובר ככל שהשנים מתקדמות והעולם הופך לגלובאלי. הדרישה גבוהה והסיבה לכך היא אחת – יותר ויותר אנשים יוצאים מגבולות המדינה למדינה אחרת, כשבדרך כלל זה בשביל טיול אך לפעמים למטרות אחרות כמו עסקים, טיפול רפואי כלשהוא וכדומה. 

כשיוצאים מגבולות המדינה צריך לדאוג שיהיה את המטבע המקומי של מדינת היעד בשביל שניתן יהיה להתנהל בה. עם כל הכבוד לשקל הישראלי, הוא לא הדולר האמריקאי או היורו ואין ממש מה לעשות איתו בחו"ל.

אז אם אתם עומדים בפני טיול לחו"ל, בין אם זה טיול קצר או ארוך או אם אתם יוצאים לנסיעת עסקים, יש לכם לא מעט על הראש. אתם צריכים לדאוג לטיסות וצריכים לדאוג למלון, צריכים לדאוג לאטרקציות, לפגישות ולכל מה שתעשו שם. אבל מעל לכל ויחד עם הכול, אתם חייבים כסף מקומי ויש לכם את האופציות המוכרות.

האפשרויות להמרת מט״ח


החלפת כסף בארץ – אופציה אחת היא להחליף כסף בארץ. זה אומר שאתם ניגשים לאיזה שהוא צ'יינג' מקומי, נותנים שקלים ומקבלים את המטבע הדרוש לכם. אבל יש עם זה כמה בעיות. הראשונה, אם זה לא מטבע פופולארי, הוא פשוט לא יהיה במקום ואז תצטרכו להחליף לדולר או ליורו ובמדינת היעד להחליף שוב מה שאומר שתפסידו כסף בגלל המרה כפולה.

החלפת כסף במדינת היעד – זה אומר שתצטרכו לצאת עם מזומן ישראלי ולהגיע למדינת היעד, להחליף בה מה שיכול להיות בעייתי מאוד אלא אם כן יש לכם דולרים או יורואים.

ללכת עם כרטיס אשראי – זו בהחלט עוד אופציה רק שהאופציה הזו עשויה להיות די יקרה. ניסיתם פעם למשוך כסף מזומן בחו"ל באמצעות כרטיס אשראי? העמלה על משיכה כזו יכולה להיות מטורפת. עשיתם פעם עסקה בחו"ל עם כרטיס אשראי? גם כאן, העמלה יכולה להיות של לא מעט אחוזים. מעבר לכך, שימוש בכרטיס אשראי בחו"ל זה אומר סליקה מיידית מחשבון הבנק שלכם. אם אתם מתכננים לשלם מאוחר יותר, זו בהחלט לא הדרך לכך. ויש עוד בעיה. אם תאבדו את כרטיס האשראי שלכם או שהוא ייבלע בכספומט, תישארו בלי כלום. זה בהחלט לא נעים וגם יכול לפגוע קשות בטיול. אז מה הפתרון? יש פתרון אחד שעונה על כל הבעיות הללו וחוסך לכם זמן יקר ולא מעט כאב ראש. זהו פתרון של המרת מט"ח אונליין וזה אומר שכבר לא צריך לצאת מהבית כדי לרכוש מטבע חוץ!

המרת מט"ח אונליין - איך זה עובד?


פשוט מאוד, אתם נכנסים לאתר היעד ברשת וקונים מטבע חוץ. את הקנייה אתם מבצעים באמצעות כרטיס אשראי ואז אתם יכולים לבחור מאיפה לאסוף את הכסף. יש מקומות מוסכמים כמו גם כמובן שדה התעופה, וכל מה שאתם צריכים הוא לבוא, לקחת את הכסף ולהמשיך בדרככם. אתם לא צריכים להתעכב והכל מהיר ויעיל. אבל אילו עוד יתרונות יש להמרת מט"ח אונליין?

יתרונות נוספים


לא מושכים כסף – כבר אמרנו שעל משיכת כסף משלמים לא מעט בחו"ל נכון? אס מעבר למשיכה עצמה יש גם את ההמרה שעולה המון. אתם הרי מגיעים עם כרטיס אשראי ישראלי (גם אם הוא בין לאומי) ולמעשה, אתם מושכים את הכסף וצריכים שהוא יומר לפני שהוא יוצא מהמכשיר. על המרה כזו משלמים לא מעט וזה ממש לא משתלם.
אין חשש – אם תגיעו לחו"ל ותתנו כסף לעסק כזה או אחר, כסף שיהיה מזויף בגלל שהחלפתם אותו בארץ בלי לדעת בוודאות שהוא בסדר לגמרי, אתם עלולים להסתבך. אתם לא רוצים שזה יקרה כי יהיה לכם קשה להסביר את זה, אבל במקום זה הזמנת מט"ח אונליין תאפשר לכם להיות בראש שקט. למה? כי זה מסודר וזה חוקי ואין סיכוי שזה יסבך אתכם. אז איך אתם מעדיפים לטייל בחו"ל? בראש שקט או עם דאגות?
לחלק את ההמרה לתשלומים – נשמע חלומי נכון? הרי אם אתם נוסעים לחו"ל לטיול לצורך העניין, יכול מאוד להיות שאתם מחלקים את הכול לתשלומים. מה לעשות, רוב אזרחי ישראל הם ממעמד הביניים והם לא יכולים לשלם על הכול בפעם אחת. אז את הטיסה חילקתם ואת המלון חילקתם, וכן, גם את הרכב השכור חילקתם לתשלומים ככה שבכמה חודשים תסגרו את הטיול. אבל מה עם ההוצאה השוטפת? מה עם מה שתוציאו בזמן שתטיילו? הרי אם תעשו שימוש בכרטיס אשראי הוא ירד לכם בפעם אחת ומייד נכון? יש לזה פתרון מעולה. הפתרון הוא כפי שציינו המרת מט"ח אונליין, המרת מט"ח שאפשר לחלק לתשלומים. כן, גם את ההוצאה השוטפת שלכם בטיול לחו"ל אתם יכולים לחלק לתשלומים, ככה שזה לא ייפול עליכם ברגע אחד.
להמשיך ולהתארגן בלי דאגות – יכול להיות שאתם טסים לחו"ל מעכשיו לעכשיו ויכול להיות שתכננתם את הטיול מספיק זמן אבל אתם רוצים להמשיך ולהתארגן ולהוריד לפחות דאגה אחת מהראש, עם המרת מט"ח אונליין זה יכול לקרות. למה? כי אתם לא צריכים לצאת מהבית, לא צריכים לעשות כלום חוץ מלאסוף את הכסף המומר בדרך לשדה התעופה או בו. 

נסיעה לחו"ל היתה פעם הרבה יותר מורכבת מאשר היא היום. פעם היא היתה דורשת יותר ויותר ריצות לפני הטיסה, אבל ככל שעוברות השנים זה נראה פשוט יותר ונוח יותר. לא רק טיסות ומלונות אפשר לחלק ולא צריך כבר ללכת לצ'יינג'ים, כל מה שצריך זה את שירותי המרת מט"ח אונליין וזהו. אפשר לנסוע בכיף ובלי דאגות, אפשר ליהנות ולקיים את הנסיעה בדיוק כמו שהיא תוכננה. אל תוותרו על המרת מט"ח אונליין לפני שאתם נוסעים.
 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise