מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

צ'יינג' בכרטיס אשראי


אם אתם עומדים לפני נסיעה לחו"ל ההתרגשות מן הסתם לא קטנה. יכול להיות שזה טיול גדול שחיכיתם וחסכתם עבורו כבר לא מעט זמן, יכול להיות שזו קפיצה קטנה רק בשביל לנשום קצת אויר מחוץ למדינת ישראל, יכול להיות שזו חופשה רומנטית עם בת הזוג ויכול להיות גם שזו נסיעת עסקים. מה שבטוח הוא שיש לכם לא מעט הכנות.

אתם צריכים לרכוש כרטיסי טיסה, אתם צריכים למצוא מקום ללון בו, צריכים לתכנן את הטיול, לקבוע מקומות מפגש אם אתם אמורים לפגוש אנשים וצריכים לעשות עוד כל מיני דברים לקראת הטיול. מה שעוד אתם צריכים זה לדאוג שיהיה לכם כסף, כסף מקומי שתוכלו לעשות בו שימוש.

למה לא להמיר למזומן ולקחת?


אפשרות אחת של כסף בחו"ל היא להסתובב עם מזומן. אתם יכולים לגשת לאיזה שהוא צ'יינג' בארץ ולהחליף את הכסף. תהיה לכם כמובן עמלה ותצטרכו לבדוק מה מציעים לכם בשוק ההמרות ולהשוות. זו השיטה הישנה והיא בעייתית מאוד. למה? כי קודם כל, לא כדאי להסתובב עם סכומי כסף גדולים בחו"ל. זה אומר להיות מועדים לגניבות ושודים או לאיבוד של הכסף, מה שאומר שיכול להיות שתישארו בלי כלום. חבל לקחת את הסיכון.

בנוסף, אם אתם עם כסף מזומן, אתם עלולים להיקלע לבעיות אם במקרה קיבלתם כסף מזויף. אתם צריכים כמובן להמיר בארץ את הכסף רק במקום מורשה וצריכים לקחת איתכם את האישור, אבל עדיין, זו עלולה להיות תסבוכת לא קטנה וכדאי לכם מאוד להימנע ממנה. 

למה לא להסתובב עם כרטיס אשראי?


אופציה נוספת שיש לכם היא פשוט להסתובב עם כרטיס אשראי כזה שאפשר להשתמש בו בחו"ל כדי למשוך כסף מזומן כמו גם כדי לעשות בו שימוש ישיר. לכאורה זה הפתרון האידיאלי נכון? אז זהו, שלא... יש כמה סיבות למה לא כדאי לעשות שימוש בכרטיס כזה. הראשונה, על כל שימוש בכרטיס האשראי כמו גם כל משיכה של כסף, חברת האשראי תיקח מכם עמלה גבוהה בהתאם לעסקה. בדרך כלל זה 2.5% אבל זה יכול להיות גם יותר מזה. העמלה הזו היא על המרת החיוב ממטבע זר לשקלים וזה יכול להצטבר ללא מעט כסף. 

סיבה נוספת למה זה לא כדאי היא החיוב המיידי. כשאתם עושים עסקה בכרטיס אשראי בארץ, החיוב הוא בתאריך שסיכמתם עם חברת האשראי. אבל כשאתם עושים עסקה בחו"ל החיוב הוא מידי מה שאומר שאתם צריכים להיות גם עם כיסוי בחשבון של הסכום הזה.

הפתרון – צ'יינג' בכרטיס אשראי


אז מה עושים עם זה שנשיאת כרטיס אשראי לא ממש משתלמת בחו"ל ונשיאת מזומן היא די מסוכנת? יש פתרון נוסף שהוא האידיאלי ביותר והאמת, הוא גם מתאים לעידן המודרני בו אנו חיים. הפתרון הינו צ'יינג' בכרטיס אשראי והמרה דרך האינטרנט. 

איך זה עובד בפועל? בפועל אתם פשוט נכנסים לאינטרנט לאתר המיועד, אתר בו אפשר מטבע זר באמצעות כרטיס האשראי. יש כמה פעולות פשוטות שצריך לעשות והאישור מגיע די מהר, והכסף עצמו יחכה לכם אצל אחד מחלפני הכספים לו יש הסדר עם החברה שמספקת את השירות או בשדה התעופה באחד הסניפים שבהם אפשר לקבל את השירות. 

יתרונות השירות


לא צריך לצאת  מהבית – אם אתם רוצים להחליף כסף באמצעות כרטיס האשראי ואתם לא רוצים סתם כך לצאת מהבית או שאין לכם זמן בשביל זה כי אתם ממהרים ויש לכם עוד לא מעט סידורים לפני שאתם טסים זו הדרך האידיאלית. היא חוסכת המון זמן וכאב ראש והכסף מחכה לכם מוכן ואתם צריכים רק לספור ולוודא שקיבלתם את מה שאתם צריכים.
לא צריך למשוך כסף – בשביל להמיר כסף אצל חלפן או בבנק הדואר, אתם צריכים למשוך כסף. בשביל למשוך כסף אתם צריכים להיות פיזי ליד מכשיר כספומט, ואתם תשלמו גם על עמלת המשיכה. לעומת זאת, אם אתם עושים צ'יינג' באמצעות כרטיס האשראי ודרך האינטרנט, אתם לא צריכים למשוך כסף. אומנם תשלמו על העמלה של ההמרה אבל לא יותר מזה.
כסף בטוח יותר – אם אתם רוצים לדעת שהכסף שאתם מקבלים הוא כסף "כשר" ושאין סיכוי שתקבלו כסף מזויף, זו דרך מצוינת להבטיח את זה. צ'יינג' באמצעות האינטרנט עם חברה בעלת כל האישורים לעשות את זה הוא צ'יינג' בטוח, וזה בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להיות רגועים.
חלוקה לתשלומים – יש לא מעט אנשים שרוצים לטוס לחו"ל אבל הם לא יכולים להרשות את זה לעצמם. הם לא יכולים להוציא סכומי כסף גדולים בפעם אחת, וחמה שהם צריכים זה לחלק את החופשה לכמה תשלומים בהתאם ליכולת שלהם. אז את הטיסות אפשר בדרך כלל לחלק לתשלומים ואת המלון גם כן אפשר, ואפילו את השכרת הרכב. אבל מה עם הכסף שצריך בשביל ההוצאות השוטפות? זה יכול להיות סכום לא קטן וזה יכול להוות מכשול לנסיעה עבור לא מעט אנשים. אז מה עושים? בדיוק בשביל זה יש את האפשרות של צ'יינג' בכרטיס אשראי באמצעות האינטרנט. אחד היתרונות המרכזיים שלו ואולי היתרון הגדול ביותר הוא שניתן לחלק את החיוב לכמה תשלומים. ניתן לקבל את הכסף בפעם אחת ולפרוש את התשלומים על פני כמה חודשים כך שהטיול או הנסיעה המבוקשת יכולים לצאת אל הפועל.

אין ספק שצ'יינג' באמצעות כרטיס האשראי ודרך האינטרנט הוא הדרך האידיאלית ביותר לביצוע הפעולה הזו. זו הולכת להיות הדרך היחידה מכיוון שהיא הכי נוחה, הכי בטוחה וגם כזו שהרשויות יכולות לעקוב אחריה בקלות. אם אתם נוסעים לחו"ל אוטוטו, צ'יינג' בכרטיס אשראי באינטרנט הוא מה שאתם צריכים.

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise