מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

משיכת מזומן בחו"ל – למה זה לא משתלם?


בשעה טובה אתם עומדים לנסוע לחו"ל. תכננתם את הנסיעה הזו לא מעט, ואתם מרגישים שהיא עומדת להציל אתכם, לאפשר לכם להתאוורר ולנשום אויר צח. השגרה כבר לוחצת ואתם מרגישים שאתם לא יכולים יותר, אתם חייבים לשנות אוירה, חייבים לצאת כבר לנופש, ונופש זה כידוע רק בחו"ל. 

למה? כי חופשה בארץ היא משהו שלא מרגישים באמת. הכול קרוב והעברית לא מאפשרת להרגיש שרחוקים מהרעש ומהבלגן הישראלי, ורק עלייה על מטוס מאפשרת התרחקות אמיתית. 

אז אתם רגע לפני החופש ואתם כבר עם הדרכון וכרטיסי הטיסה מוכנים, הבגדים כבר במזוודה ורשימת המקומות בהם תעשו שופינג מוכנה, אבל רגע, מה עם כסף? אתם צריכים הרי לדאוג שיהיה עליכם גם מזומן לא? האם כדאי לכם להחליף כסף בארץ או למשוך בחו"ל? התשובה היא חד משמעית – משיכת מזומנים בחו"ל היא לא כדאית, ואף מעט מסוכנת. הנה כמה סיבות למה לא למשוך בחו"ל אלא לקנות מט"ח בארץ, ואם כבר בארץ אז רק בקרדיטק.

למה לא בחו"ל?


כי אתם לא יודעים מאיפה אתם מושכים – משיכת מזומן בחו"ל יכולה להיות ממכשירים שונים, כאלו של בנקים מרכזיים וכאלו של חברות פיננסיות. כמו בכל דבר, כשזה מגיע לכסף יש גם עבריינות ובעיות שונות, וכשאתם מושכים כסף מזומן בחו"ל מכספומט, לא בטוח שאתם מושכים מכספומט מאושר ותקני. זה אומר גם שאם הכרטיס שלכם ייתקע אתם עלולים להיות בבעיה לקבל אותו בחזרה, ואתם לא רוצים להעביר את הזמן שלכם בחיפושים וטלפונים רק כדי לשחרר את הכרטיס. 
כי אתם לא מכירים את השפה – לא תמיד משיכת מזומנים בחו"ל היא באנגלית, ויכול להיות שגם באנגלית אתם לא משהו... כשמושכים כסף בישראל יודעים בדיוק כמה מושכים, ואפשר לקבל החלטה נכונה מה שפחות יקרה בחו"ל ועם מכשיר בו אתם לא בטוחים שאתם מבינים אותו.
בגלל העמלות – עמלות משיכה בחו"ל הן גבוהות. אתם הרי עובדים קשה בשביל הכסף שלכם ואתם רק מחכים שיגיע הרגע המיוחל בו תוכלו לנסוע לחו"ל, וחבל שחלק ממנו ילך על עמלות מיותרות. במשיכה בחו"ל אתם עשויים גם לשלם לא מעט עמלה וגם לא למשוך בהתאם למה שאתם צריכים בגלל בלבול בשפה, ואם זה יקרה כמה פעמים במהלך החופשה, זה יהיה חבל.
החלפת מט"ח – יכול מאוד להיות שתצטרכו את המטבע המקומי ותמשכו דולרים או אירו ותצטרכו להחליף אותם עוד פעם, ויכול להיות שתמשכו לפני שאתם חוזרים לשדה וזה יהיה מטבע מקומי אותו גם כן תצטרכו להחליף. חשוב לזכור, כל החלפה כזו של כסף גוררת תשלום עמלת המרה. זה יכול לעלות לכם לא מעט ושוב, חבל על הכסף.

מה עושים אם נתקעים עם מט"ח בחו"ל?


אם תיסעו לארצות הברית וכשתחזרו תתקעו עם דולרים, זה לא נורא. תמיד תוכלו להחליף אותם בכל צ'יינג' שהוא או למכור אותם לחברים שטסים, אבל אם תתקעו עם מטבע מקומי של מדינה פחות פופולארית, לא יהיה לכם הרבה מה לעשות איתו. אז מה בכל זאת עושים? יש כמה אפשרויות מה לעשות עם כסף שנשאר לכם של מדינה זרה.

הדבר הראשון הוא, אתם יכולים להמיר את הכסף שנשאר לכם ליורו או דולר. נכון, תצטרכו להמיר אותו שוב לשקלים אבל זה עדיין עדיף מאשר שהכסף ירד לטמיון. אם מדובר על סכום קטן, אתם יכולים להוציא אותו על מזכרת או דבר מזון, לא כדאי מעבר לזה להשקיע זמן לאנרגיות.

עוד אופציה של מה לעשות עם כסף שנשאר לכם הוא לנסות להמיר אותו בארץ. זה סיכון גדול כי אם זה מטבע של מדינה כמו הודו ואחרות, הסיכויים שתמצאו צ'יינג' שיחליף לכם את הכסף בארץ לשקלים הוא קטן. אופציה נוספת היא כמובן לשמור את הכסף לנסיעה הבאה כשתהיה. האופציה האחרונה היא למצוא חברים או בני משפחה שטסים למדינה הספציפית ולהציע למכור להם את הכסף. כמובן שלא תרוויחו עליו אבל לפחות תקבלו את השווי שלו.

למשוך מזומן בארץ


משיכת מזומנים בארץ עדיפה בהרבה מאשר משיכה בחו"ל. קודם כל, אתם יודעים ממי אתם מושכים ולא רק יודעים אלא גם מקבלים אישור על זה, אם מדובר כמובן על עסק חוקי. אם אתם כבר מחליפים כסף בישראל כדאי שיהיה לכם את האישור להחלפה או למשיכת המט"ח, לכל צרה שלא תבוא בחו"ל. בנוסף, אם אתם מושכים מט"ח בארץ העמלות הן הרבה יותר נמוכות מאשר החלפה ועוד החלפה בחו"ל. אבל מעבר לכל אלו, יש עוד יתרון אחד למשיכת מט"ח בארץ וספציפית לחברת קרדיטק – האפשרות להזמין מט"ח בתשלומים.

הזמנת מט"ח בתשלומים רק בקרדיטק


אנחנו רוצים לנסוע לחו"ל ויודעים כמה טוב זה יעשה לנפש שלנו, אבל מה לעשות, לא כל אחד מאיתנו יכול לעשות את זה בתשלום אחד. את כרטיס הטיסה אפשר בחברות מסוימות לחלק לכמה תשלומים, גת המלון גם כן (בעיקר אם זו חבילה שהוזמנה מהארץ) ולפעמים גם את השכרת הרכב. אבל מה עם המזומן שצריך להוציא בטיול? איך אפשר לחלק אותו לתשלומים אם אפשר רק בתשלום אחד בחו"ל? התשובה פשוטה. יש את קרדיטק שמאפשרת למשוך מט"ח ולחלק אותו לתשלומים. 

עם קרדיטק כל הטיול שלכם ייראה אחרת. הרי אתם לא נוסעים בכל חודש לחו"ל וכן, אתם רוצים להתפנק כשזה כבר קורה, ולהתפנק זה אומר בין השאר לא להיות לחוצים בכסף. איך לא נלחצים עם כסף? מחלקים את הטיול לתשלומים. לא מוציאים את הכול בפעם אחת ולאט לאט מחזירים את הטיול, ומנצלים אותו עד הסוף בלי להיות עם ראש טרוד כל הזמן.

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise