מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

מה היתרונות ברכישת מט"ח בתשלומים


מי לא אוהב לנסוע לטיול בחו"ל? כמעט אין אחד כזה. ואכן, חופשה בחו"ל היא קודם כל ניקוי ראש, היא קודם כל בריחה מהשגרה והיא מהנה ומעשירה. לא משנה לאן אתם רוצים לנסוע, יש לכם לא מעט מה לארגן. אתם צריכים להחליט לאן, צריכים לרכוש כרטיסי טיסה, צריכים להחליט איפה אתם עומדים ללון, צריכים להחליט איפה לטייל, לדאוג שהדרכון יהיה בתוקף ומה לא... אבל רגע. כל הדברים האלו עושים כסף נכון? בנוסף לכל אלו, יש גם לא מעט הוצאות נוספות שנוגעות לנסיעה כזו לא? אכן, נסיעה לחופשה עולה לא מעט ולפעמים זה קשה לשלם את הכול בפעם אחת.

בחו"ל משלמים במטבע זר

מה לעשות, לא מקבלים שקלים מחוץ לישראל. לא משנה לאן תיסעו, תצטרכו את המטבע המקומי כדי להתנהל. גם אם קניתם כבר את כרטיסי הטיסה בארץ וגם אם שילמתם על המלון ועל הרכב השכור, אתם צריכים גם כסף שיהיה איתכם ובדרך כלל לא מעט, ואתם צריכים להחליף שקלים למטבע הזר. זה אומר שאתם צריכים להוציא מזומן ולאחר מכן להחליף אותו במטבע הזר. נכון, אתם יכולים עקרונית לקנות את המטבע הזר בחו"ל ויכולים גם לרכוש אותו בבנק, אבל האופציה הטובה ביותר לרכוש מטבע חוץ היא מהחברה שמתמחה בכך כאן בישראל ובתשלומים.

למה בתשלומים?

אם חשבון הבנק שלכם מנופח ואתם יכולים לממן את כל הטיול בפעם אחת זה מצוין. זה ימנע מכם לראות את התשלומים כל חודש עוד זמן רב לאחר מכן, אבל מה לעשות, לרוב הישראלים תשלום על טיול לחו"ל בפעם אחת יהיה כבד. הם יעדיפו לשלם על הטיול כמה חודשים כי בכל זאת, לא נוסעים לטיול בחו"ל כל יומיים מה שאומר שרוצים ליהנות עד הסוף. בשביל שזה יקרה, צריך לרכוש מטבע חוץ בתשלומים כאן בישראל, מטבע זר ולשלם בשקלים עליו כמה חודשים. זה הרבה יותר טוב מאשר לקנות מט"ח בתשלומים בבנק או לקנות מט"ח בחו"ל. למה? הנה הסיבה לכך.

לרכוש מטבע זר בתשלומים בבנק

אתם יכולים לרכוש מטבע זר בבנק, להמיר שקלים לאותו המטבע אבל זה לא יהיה בתשלומים. האופציה השנייה שלכם היא לרכוש מהבנק מטבע זר בתשלומים, וכאומרים רכישת מטבע זר בתשלומים מתכוונים לדבר אחד – לקחת הלוואה! כן, המילה המפחידה הזו "הלוואה" היא חלק מרכישת מטבע זר בתשלומים מהבנק, כי זו הלוואה של שקלים לכל דבר שמחזירים אותם כל חודש, ובתמורה מקבלים "חבילה" של מזומנים זרים. כידוע הריביות בבנקים לא נמוכות במיוחד וכשאתם רוכשים מטבע זר בתשלומים מהבנק אתם למעשה נכנסים לתקופה של הלוואה כדאי לדעת את זה. 

לרכוש מטבע זר בחו"ל

עוד אפשרות שיש לכם לרכוש את המטבע המקומי היא על ידי קנייה שלו במקום עצמו. זה אומר שאפשרויות ההמרה שלכם הן או שתביאו איתכם מהארץ דולרים או יורואים ואם זו לא מדינה שמקבלת את שני אלו תצטרכו להמיר שוב פעם ותפסידו עוד פעם עמלה, או שתמשכו בכרטיס אשראי במקום והעמלה תהיה גדולה מאוד. אין ספק שבין כך ובין כך, אתם עומדים לשלם לא מעט כסף. אם תמירו את הכסף שלכם בצ'יינג'ים המקומיים, יכול להיות שתפסידו לא מעט אם לא תדעו איפה כדאי לכם באמת להחליף את הכסף שלכם. בכל מצב לא תוכלו לרכוש בחו"ל מטבע זר בתשלומים אלא רק בארץ תוכלו לעשות את זה. הנה למה כדאי לבחור דווקא בחברה ישראלית בארץ.

רכישת מטבע זר מחברה ישראלית

אז למה לרכוש מטבע זר דווקא מחברה ישראלית ובישראל? כי זה ישתלם לכם מכל הבחינות. קודם כל, הכסף לא עובר כמה המרות אלא פעם אחת, אתם קונים את המט"ח בתשלומים והתשלומים שלכם הם בשקלים ובתמורה אתם מקבלים כסף מזומן. סיבה נוספת היא כי העמלות בחברה ישראלית הן עמלות סבירות, בטח ביחס למה שעומדים לקחת לכם אם תיקחו הלוואה מהבנק ולאחר מכן תמירו את השקלים למט"ח או שתיקנו בחו"ל בלי שאתם יודעים איפה הכי זול. כולו גם יודעים איזו פרוצדורה זה לקחת הלוואה מהבנק ואם אפשר לוותר על ה"תענוג" ולעשות את זה במהירות, מה טוב.
 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise