מוקד הזמנות ושירות
עמוד הבית | שאלות ותשובות | צור קשר |
  הוסף למועדפים
www.creditech.co.il
אודות קרדיטק
אודות השירות
שערי מט"ח
כניסת משתמשים
צור קשר
 

כרטיס אשראי נטען – הפתרון לכל סרבני הבנקים



הסתבכות עם הבנק היא לצערנו נחלתם של רבים. זה יכול לקרות בגלל עסק שנפל והשאיר חובות גדולים, זה יכול לקרות בגלל בעיה רפואית שהצריכה הוצאות גדולות וירידה של ההכנסות מה שיצר חוב, ויכול לקרות מסיבות שונות. התוצאה יכולה להיות לא פעם הגבלה על החשבון מה שאומר שאי אפשר לעשות שימוש בצ'קים או כרטיסי אשראי רגילים. תוצאה כזו עלולה להיות מגבילה מאוד ועלולה להפוך את ההתנהלות הכלכלית למורכבת יותר, אך היום יש פתרון מצוין, היום יש כרטיסי אשראי נטענים שהם הפתרון הטוב ביותר לכל סרבני הבנקים. היום כל אחד יכול להיות עם כרטיס אשראי גם אם יש לו בעיות בבנקים.

פתרון מצוין לא רק לסרבני בנקים...

כרטיס אשראי נטען הינו אם כן פתרון מצוין למי שהבנק מסרב לתת לו אפשרות לאשראי אך גם לרבים אחרים. בישראל כ-15% ממשקי הבית מתנהלים ללא חשבון בנק אלא במזומן, ואליהם מצטרפים גם עובדים זרים שמספרם כיום הוא כמאתיים אלף ויחד עם מוגבלי החשבונות בבנקים יש יותר מחצי מיליון אנשים בישראל שמתנהלים במזומן. אומנם התנהלות במזומן על פניו נראית נכונה לאנשים כאלו בשביל שלא יסתבכו עם אשראי, אך הפתרון הטוב ביותר הוא כרטיס אשראי נטען. עם כרטיס אשראי נטען לא צריך להסתובב עם כסף מזומן ואין את החשש משוד או איבוד הכסף. אבל לכרטיס אשראי נטען יש עוד כמה יתרונות שחשוב להכיר...

הוא יותר זול מניהול חשבון בנק

אלו שיש להם חשבון בנק גם אם הם מוגבלים בו ישלמו הרבה יותר מאשר אם הם יהיו עם כרטיס אשראי נטען.  (רבים לא יודעים אך לפי החוק כל אחד זכאי לפתיחת חשבון בנק ולבנקים אסור לסרב, מה שהם כן יכולים לעשות הוא להגביל את האשראי - לא לאפשר שימוש בכרטיס אשראי רגיל או בצ'קים ולא לאפשר להיות במינוס) יותר עמלות שורה, יותר תשלום על משיכות, ויותר תשלומים קבועים רק מעצם ההחזקה בחשבון. לא סתם הבנקים לא אוהבים את כרטיסי האשראי הנטענים ולא מעודדים אותם, הם יודעים שהם יכולים להיות תחליף נוח יותר וזול יותר לחשבונות הבנקים והם עושים הכול על מנת שהם לא יהיו יותר ויותר פופולאריים. לצערם, כרטיסי האשראי הנטענים הולכים וצוברים פופולאריות רבה ויותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות הגלומים בהם.

רכישה באינטרנט

היום כולנו רוכשים באינטרנט ולפי הסטטיסטיקות כמעט כל אדם בישראל מבצע מספר רכישות בחודש דרך הרשת, מה שיכול להיות קניות של אוכל לבית או של חפצים שונים. ככל שעובר הזמן כמות הרכישות ברשת רק הולכת וגדלה ואם קונים באתרים גדולים הסיכויים שכרטיס האשראי יישאר חסוי ומספרו לא יעבור לעיניים הלא נכונות הוא נמוך.

נמוך זה עדיין קיים ויש לא מעט אנשים שחוששים לקנות ברשת עם כרטיס האשראי שלהם. זה מהווה עבורם מחסום, מחסום שיכול לפעמים לגרום להם לקנות בחנות פיזית במחיר יקר הרבה יותר. עם כרטיס אשראי נטען, אין חשש שהוא יגיע לעיניים הלא נכונות. במקרה הכי גרוע, מי שיגנוב אותו יכול לעשות שימוש בכסף שנטען ולא יותר מזה, הנזק יהיה נזק מזערי בטח ביחס לנזק שעלול להיגרם עם גניבת כרטיס אשראי רגיל. כרטיס אשראי נטען יכול גם להתאים לרבים שכן עושים שימוש בכרטיס רגיל אך בשביל הרכישות באינטרנט, הם יעדיפו משהו בטוח יותר. גם אצל הקבוצה הזו הוא הולך והופך לפופולארי יותר ויותר.

הוראות קבע כן, קנייה בתשלומים לא.

אחת מהטעויות הנפוצות שכדאי לתקן בנוגע לכרטיס אשראי נטען הוא שאי אפשר לעשות בו שימוש להוראות קבע בכרטיס. זה לא נכון או יותר נכון, לא מדויק. צריך להבדיל בין עסקת תשלומים שהיא עסקה שמאפשרת אשראי על סכום מסוים וחלוקה שלו לכמה תשלומים ואת זה אי אפשר עם כרטיס אשראי נטען (וזו בדיוק המטרה שלו, למנוע הסתבכויות כלכליות ולשלם רק ממה שיש בכרטיס) לבין הוראת קבע שהיא למעשה הוראת תשלום מידי חודש אותה אין בעיה לעשות עם הכרטיס הנטען. זהו עוד יתרון משמעותי בכרטיס זה.

לקנות בכל מקום

כרטיס אשראי נטען הוא כרטיס שאפשר לקנות איתו בכל מקום בארץ ובעולם, כמובן שעד לסכום שהוטען בו. זו עוד טעות נפוצה שכדאי להסביר, וההסבר פשוט – אלו כרטיסים שמונפקים בשיתוף חברות האשראי הבינלאומיות – מאסטרקארד וויזה והכרטיסים הנטענים מכובדים בכל מקום בו מכבדים כרטיסים רגילים. מעבר לזה שאין שום בעיה לעשות בכרטיס כזה שימוש בכל מקום, כרטיס כזה הוא גם אמצעי נהדר לשליטה בכסף ולחיסכון של כסף. כך לדוגמא אם אתם מטיילים בחו"ל ואתם רוצים להקציב לעצמכם תקציב מסוים, תוכלו להטעין את הכרטיס ולעשות מאמץ לא להוציא באמצעים אחרים מעבר להוצאה בכרטיס הנטען. תמיד תוכלו להחזיק בנוסף כרטיס רגיל לייתר בטחון בשביל שיהיה לכם מה לעשות במקרה ותישארו בלי כלום ותהיו תקועים.

הבנק מסרב לכם? תכירו את הכרטיס הנטען...

מעבר לכל אלו שהזכרנו כאן שבשבילם שימוש בכרטיס אשראי נטען הוא הדבר הנכון, נחזור להתחלה ונבין שאלו שהכי נהנים מהכרטיס הזה הם אלו שהבנקים מסרבים להם. אם גם אתם סרבני בנקים, תדעו שיש אור בקצה המנהרה, גם אתם יכולים להתנהל עם כרטיס אשראי, גם אתם יכולים להזמין בטלפון סרט בקולנוע או לקנות מוצר באינטרנט, רק שאתם תעשו את זה עם כרטיס אשראי נטען שבשורה התחתונה – ישמור עליכם.

במציאות בה רוב משקי הבית נמצאים במינוס ואחת הסיבות העיקריות למינוסים הללו היא שימוש ייתר בכרטיס אשראי, טוב היה אם כולם היו עושים שימוש בכרטיס נטען. בינתיים, לפחות אלו שהבנק מסרב להם יודעים מה הפתרון הטוב ביותר.

 

 
כתבות נוספות


 
 
קרדיטק
מטח
מוקד הזמנות ושירות: 03-6226100 | כל הזכויות שמורות © | תנאי שימוש | נגישות | אבטחה 
Hosted by spd.co.il
Creditech on Facebook Creditech on Google+ Creditech on LinkedIn Creditech on Youtube
 
Developed by Webnoise